۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۹
رنو کپچر فیس لیفت شد| کراس اوور هیبریدی ۱۴۵ اسب بخاری
بازار خبر می دهد:

رنو کپچر فیس لیفت شد| کراس اوور هیبریدی ۱۴۵ اسب بخاری

شرکت خودروسازی رنو محصول کپچر را فیس لیفت کرده و آن را با دو قوای محرکه بنزینی و هیبریدی راهی بازار خواهد کرد، قوی ترین نسخه این کراس اوور ۱۴۵ اسب بخار قدرت دارد.

بازار؛ گروه خودرو: شرکت خودروسازی رنو سال گذشته برنامه تولید یک کراس اوور اسپرت را در دستور کار قرار داد، بنابراین محصول خوشنام کپچر انتخاب و دستخوش فیس لیفت قرار گرفت. در کپچر مدل ۲۰۲۴ نمای جلو خودرو بازطراحی شد و مهم ترین تغییرات ظاهری این بخش معطوف به تغییر چراغ ها و گرافیک آن است. همچنین لوگو برند رنو نیز مشابه المان الماسی طراحی شده است.

رنو کپچر فیس لیفت شد| کراس اوور هیبریدی ۱۴۵ اسب بخاری

در طراحی عقب خودرو نیز رنو فرم چراغ سی شکل را برای کپچر حفظ کرده است، اما گرافیک آن دستخوش ارتقا قرار گرفته است. آنچه که شرکت رنو در کپچر دنبال کرده است، باز طراحی لوگو رنو در بدنه این محصول فیس لیفت است. کپچر نیز مانند سایر خودروها در دنیا، اگزوز غیر واقعی در سپر دارد؛ به بیانی بهتر خروجی اگزوز خودرو قبل از سپر تعبیه شده است.

رنو کپچر فیس لیفت شد| کراس اوور هیبریدی ۱۴۵ اسب بخاری

در داخل کابین این خودرو از یک نمایشگر ۱۰.۴ اینچی استفاده شده که تمام امکانات رفاهی توسط آن کنترل می شود. رنو برای افزایش جلب رضایت مشتریان در کپچر فیس لیفت از تودوزی چرم برای داشبورد، رودری، فرمان و صندلی های این خودرو استفاده کرده است.

رنو کپچر فیس لیفت شد| کراس اوور هیبریدی ۱۴۵ اسب بخاری

طراحی داخل کابین و تریم کپچر نیز تغییراتی داشته، به عنوان مثال رنو قصد دارد که این خودرو را با ۱۴ ترکیب رنگ جدید به انتخاب مشتریان راهی بازار کند. مهندسان فرانسوی برای افزایش جذابیت این خودرو از رینگ های ۱۷ اینچی استفاده کردند، براساس اعلام رسمی رنو این رینگ ها به سفارش مشتری می تواند به ۱۹ اینچ نیز ارتقا یابد.
کپچر ۲۰۲۴ به یک پیشرانه یک لیتری سه سیلندر توربوشارژر مجهز شده است که می تواند ۹۰ اسب بخار قدرت را تولید و به کمک یک گیربکس شش سرعته دستی آن را به چرخ های جلو منتقل کند. کپچر نسخه مجهز به گیربکس اتوماتیک نیز دارد؛ در این تیپ یک پیشرانه ۱.۳ لیتری تعبیه شده که ۱۶۰ اسب بخار قدرت تولید می کند. گیربکس اتوماتیک این خودرو هفت سرعته دو کلاچه است.

رنو کپچر فیس لیفت شد| کراس اوور هیبریدی ۱۴۵ اسب بخاری

مهندسان فرانسوی قصد دارند کپچر را با فناوری هیبریدی نیز تولید و عرضه کنند، در نسخه هیبرید این محصول از یک پیشرانه ۱.۶ لیتری استفاده خواهد شد که ۹۴ اسب بخار قدرت دارد. در این مدل از کپچر موتور الکتریکی ۳۶ کیلووات ساعتی به همراه ژنراتور استارت ۱۸ کیلوواتی تعبیه شده که باتری ۱.۲ کیلو وات ساعتی را مرتب شارژ می کند. کپچر هیبریدی در حالت ترکیبی(موتور بنزینی-برقی) ۱۴۵ اسب بخار قدرت در اختیار رانندنه قرار می دهد. رنو مدعی است این نسخه از کپچر ۸۰ درصد از پیمایش های شهری را بدون موتور بنزینی انجام می دهد.

کد خبر: ۲۸۱٬۰۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha