۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
دانشگاه منابع طبیعی گرگان رتبه نخست دانشگاه های کشاورزی و منابع طبیعی کشور را کسب کرد 
براساس آخرین رتبه بندی ISC؛ 

دانشگاه منابع طبیعی گرگان رتبه نخست دانشگاه های کشاورزی و منابع طبیعی کشور را کسب کرد 

گرگان- براساس آخرین رتبه بندی ISC؛ دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در رتبه نخست دانشگاه های کشاورزی و منابع طبیعی کشور قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بازار، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان موفق شد در آخرین رتبه بندی صورت گرفته توسط مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) در سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰ رتبه نخست در بین دانشگاه های کشاورزی و منابع طبیعی کشور و رتبه ۲۴ در بین دانشگاه های سراسر کشور را کسب کند.

رئیس مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) در این خصوص اظهار کرد: در این رتبه بندی ۱۱۵ دانشگاه و موسسه آموزشی دولتی و ۱۷ دانشگاه غیر دولتی کشور در شش حوزه آموزش، پژوهش، فنآوری و نوآوری، بین المللی سازی، اثرگذاری اقتصادی و خدمات اجتماعی، زیر ساخت و تسهیلات مورد ارزیابی قرار گرفتند.

سید احمد فاضل زاده افزود: هر کدام از این معیارهای اصلی، به تعدادی شاخص اصلی و زیر شاخص تقسیم می شوند که عملکرد دانشگاه در هر یک از آنها به صورت جداگانه ارزیابی می شود.

وی تصریح کرد: اطلاعات مورد نیاز به منظور رتبه بندی دانشگاه ها و موسسات پژوهشی از طریق اطلاعات پژوهشی بر مبنای پایگاه های ملی و بین المللی استخراج و پایش شده توسط مدیریت رتبه بندی و تحلیل استنادی موسسه ISC، خوداظهاری دانشگاه ها از طریق تکمیل پرسشنامه الکترونیکی رتبه بندی توسط رابطین در دانشگاه ها و همچنین برخی اطلاعات آموزشی که از طریق وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا سازمان های زیر مجموعه در اختیار گروه رتبه بندی قرار داده می شود، بدست آمده است.

کد خبر: ۲۶۵٬۶۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha