۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
توسعه شبکه ‌سازی کسب و کارها از  اهداف کلان شرکت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان
در گفت و گو با بازار مطرح شد؛

توسعه شبکه ‌سازی کسب و کارها از اهداف کلان شرکت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان

اصفهان- طحانیان؛ مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان گفت: توسعه شبکه ‌سازی کسب و کارها از اهداف کلان برنامه چهار ساله شرکت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان است.

احمد رضا طحانیان در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در حوزه بین الملل از پتانسیل خواهرخوانده های اصفهان نیز استفاده کردیم و تعاملاتی را با روسیه و اسپانیا و ایتالیا انجام دادیم و در این رابطه رشد خوبی داشتیم.

وی در ادامه با اشاره به زیرساخت های گردشگری و حضور گردشگران در نمایشگاه نیز گفت: شهری که بیش از همه به توریست خیزی شناخته می شود باید زیرساخت های حمل و نقلی و اتوبوسرانی و تاکسیرانی نیز توجه کند اما با توجه به بعد مسافتی که نمایشگاه دارد این یک چالش اساسی و این واقعیتی است که نمی شود کتمان کرد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان در ادامه ابراز کرد: نمایشگاه بین المللی اصفهان به عنوان یک بازوی اقتصادی به شمار می رود و در این رابطه اتاق بازرگانی، شهرداری و استانداری حمایت کردند تا بتوانیم از پتانسیل های موجود استفاده کنیم و با استفاده از پتانسیل های خواهر خوانده ها رویدادهایی در حد شهر اصفهان برگزار کنیم.

وی با یکی از عمده ترین مشکلات در بحث هتلینگ را کم بودن تعداد پروازها دانست و اظهار داشت: گرچه برای مسافران خارجی از اتوبوس های VIP استفاده می کنیم اما این انتقاد وجود دارد که چرا تعداد پروازها به اصفهان کم است البته نویدهای خوبی داده شده که ما نمی توانیم آنها را به ثمر برسانیم اما کار میان مدتی است که امیدواریم به زودی به سرانجام برسد.

طحانیان در ادامه با اشاره به اینکه از تسهیلات زیرساختی NGO هم استفاده می کنیم ولی در این ارتباط هم با چالش هایی مواجه هستیم که امیدواریم رفع شود، تصریح کرد: همه ارگان ها در کنار نمایشگاه هستند تا به اقتصاد کشور کمک کنند و این خروجی ها را برای صنعتگران به خوبی می بینیم.

چشم انداز افق و چشم اندازی که در سال گذشته در زمینه اهداف نمایشگاه

وی در ادامه با اشاره به چشم انداز افق و چشم اندازی که در سال گذشته در زمینه اهداف نمایشگاه طی یک سال گذشته مصوب شده نیز گفت: از زمانی که مدیریت این شرکت تغییر کرده است، تلاش شده با همفکری، همراهی و هم‌اندیشی با متخصصان و طراحان کسب و کار، چشم‌انداز مناسب و افق پیش‌روی شرکت را تعریف کنیم و باور داریم نمی‌توان در فضای کسب و کار بدون چشم‌انداز گام‌های رو به جلو و توسعه محور را محقق کرد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان ادامه داد: یکی از مهمترین اهداف برنامه چهار ساله این شرکت توسعه برند است تا تصویر بسیار مناسب و در شان از سایت نمایشگاه اصفهان در ذهن مخاطب ایجاد کند.

وی گفت: این دغدغه همیشه در نمایشگاه اصفهان به صورت خاص و سایر شرکت‌ها وجود داشته که مخاطبان چه تصویری از آن شرکت در ذهن دارند، از این جهت در حال تلاش هستیم تا در گام نخست تصویر سابق را در ذهن مخاطبان بازسازی و در مرحله بعدی تصویر جدید نمایشگاه اصفهان که براساس سند چشم‌انداز در حال شکل‌گیری و تعریف است در ذهن مخاطبان و خصوصا ذی نفعان نمایشگاه اصفهان قرار داده شود.

بازنگری طرح های استراتژیک چشم انداز و نگاه نرم افزاری

طحانیان افزود: در این زمینه با بازنگری طرح های استراتژیک چشم انداز و نگاه نرم افزاری داشتیم و سعی داریم که چه از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری در حوزه تجهیزات و بحث های مختلف با وجود هزینه های چند صد میلیاردی این موضوع را حفظ کنیم.

وی اضافه کرد: توسعه شبکه ‌سازی کسب و کارها از دیگر اهداف کلان برنامه چهار ساله شرکت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان است. با برگزاری نمایشگاه‌ها شبکه‌سازی انجام می‌شود و صاحبان کسب و کار موفق به ارتباطات جدید، گفتگو با متخصصان و فعالان تجاری می‌شوند، اما در چشم‌انداز جدید ما به دنبال توسعه این ارتباطات و شبکه ‌سازی هستیم، ارتباطاتی که بسیار با ارزش هستند و تنها از طریق توسعه شبکه‌سازی می‌توان پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های آن را به خوبی حفظ و گسترش داد.

کد خبر: ۲۶۳٬۵۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha