۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶
فاز نخست پالایشگاه پلدختر به بهره‌برداری می‌رسد
معاون استاندار لرستان:

فاز نخست پالایشگاه پلدختر به بهره‌برداری می‌رسد

لرستان- معاون استاندار لرستان گفت: فاز نخست پالایشگاه پلدختر تا دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، اسد عبداللهی با بیان اینکه یکی از پروژه‌های بزرگ و اساسی استان پالایشگاه پلدختر است اظهار داشت: در لرستان ۱۱۰ پروژه تحت عنوان پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و جهش تولید تعریف شده است که یکی از این پروژه‌ها پالایشگاه پلدختر است.

وی افزود: در شرایط تحریمی اجرای چنین پروژه‌هایی می‌تواند به رشد و شکوفایی اقتصاد کشور کمک کند؛ این پروژه اولین پروژه بخش خصوصی کشور است که بدون استفاده از تسهیلات دولتی اجرا می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان عنوان کرد: سرعت اجرای این پروژه چشمگیر است به طوری که با گذشت ۱۱ ماه از اجرای این پروژه، فاز نخست آن تا دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: با اجرای این پروژه زمینه و بستر سرمایه‌گذاری برای سایر صنایع ایجاد شده است؛ این پروژه می‌تواند به عنوان الگویی برای شهرستان و استان لرستان تعریف شود.

عبداللهی به ضرورت اخذ مجوزهای محیط زیست و همکاری صنعت و معدن اشاره کرد و گفت: راه دسترسی پالایشگاه تا دو هفته دیگر تعیین تکلیف شود و با همکاری دستگاه‌های اجرایی نواقص مربوط به آب، برق، گاز و سایر زیرساخت‌های لازم حداکثر تا یک ماه آینده فراهم شود.

کد خبر: ۲۶٬۰۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha