۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
فورد برای ۴۵هزار دستگاه خودرو فراخوان داد| چالش بازشدن در هنگام حرکت دامن نمایندگی ها را گرفت
بازار خبر می دهد:

فورد برای ۴۵هزار دستگاه خودرو فراخوان داد| چالش بازشدن در هنگام حرکت دامن نمایندگی ها را گرفت

شرکت خودروسازی فورد برای محصولات فیستا ۲۰۱۵، فیوژن ۲۰۱۶ و لینکلن ام کی زد ۲۰۱۶ فراخوان مراجعه به نمایندگی جهت تعویض قفل درها صادر کرد.

بازار؛ گروه خودرو: شرکت خودروسازی فورد برای محصولات فیستا ۲۰۱۵، فیوژن ۲۰۱۶ و لینکلن ام کی زد ۲۰۱۶ فراخوان مراجعه به نمایندگی صادر کرد. این فراخوان در پی خطر بازشدن ناگهانی درها در زمان حرکت صادر شده است. براساس آمار بزرگترین خودروساز آمریکا، ۴۵ هزار و ۱۷۳ دستگاه خودرو برای تعمیر باید به نمایندگی ها این شرکت مراجعه کنند.

بررسی مهندسان فورد نشان داده که در زمان حرکت زبانه فنر لچ پاول می تواند ترک بخورد یا شکسته شود که سبب باز شدن درها خواهد شد. در صورتی که درها باز نشود، نشانگر باز بودن درها فعال که می تواند سبب عدم توجه راننده به مسیر حرکتی باشد.

فورد مدعی است که اجرای این فراخوان فقط در مناطق گرمسیر مانند آریزونا، کالیفرنیا، فلوریدا، آلاباما، جورجیا و غیره اجرایی خواهد شد، چرا که این خرابی در شرایط جوی گرم ایجاد می شود. شرکت خودروسازی فورد در ۱۶ اگوست سال میلادی جاری با شکایت مالک یک دستگاه فیوژن مدل ۲۰۱۶ از آسیب این قطعه آگاه شد. طی یکماه گذشته نیز حدود ۳۹ شکاسیت مشابه در خصوص شکسته شدن فقل درها یا باز شدن ناگهانی برای این خودروساز گزارش شده است.

فورد معتقد است که حدود یک درصد از ۴۵ هزار و ۱۷۳ دستگاه خودرویی که با این چالش مواجه هستند، می توانستند چالش تصادف ایجاد کنند. تکنسین های فورد باید تاریخ قفل درها را بررسی کنند، چرا که فقط یک تاریخ نیاز به تعویض دارد.

کد خبر: ۲۵۹٬۰۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha