۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶
اجرای طرح تشدید نظارت بر کالاهای سلامت محور در استان سمنان
معاون صمت استان سمنان در گفتگو با بازار خبرداد؛

اجرای طرح تشدید نظارت بر کالاهای سلامت محور در استان سمنان

سمنان- طحان، معاون نظارت و بازرسی صنعت معدن و تجارت استان سمنان از اجرای طرح تشدید نظارت بر کالاهای سلامت محور و دخانیات ها در استان خبر داد.

حمید رضا طحان در گفت و گو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه طرح مبارزه با کالاهای قاچاق با محوریت کالاهای بهداشتی و آرایشی در شهرستان های استان سمنان آغاز شده است، بیان کرد: کالاهای مرتبط با سلامت مردم محور این طرح نظارتی و بازرسی هستند.

وی با بیان اینکه در کنار لوازم بهداشتی و آرایشی و کالاهای سلامت محور، در این طرح دخانیاتی ها و لوازم خانگی هم در زمره اولویت های بازرسان قرار دارد، افزود: بازرسان صمت به صورت حضوری نظارت ها خود را بر اصناف فعال در این حوزه ها تشدید کردند.

معاون صمت استان سمنان با بیان اینکه برای این اصناف قوانینی تعریف شده که باید پایبند آن باشند، گفت: تخطی از قوانین و مقررات و همچنین جرایم صنفی، از سوی بازرسان به تعزیرات حکومتی ارجاع و برابر قوانین با متخلفان برخورد خواهد شد.

طحان با بیان اینکه مردم می توانند با سامانه ۱۲۴ سازمان صمت استان سمنان در ارتباط بوده و در اجرای بهتر این طرح مشارکت داشته باشند، افزود: بازرسان صنعت معدن و تجارت در اسرع وقت به شکایت های مطروحه مردمی در این سامانه رسیدگی می کنند.

کد خبر: ۲۵۸٬۸۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha