فراخوان انتخابات اتاق بازرگانی ایران منتشر شد

فراخوان انتخابات اتاق بازرگانی ایران منتشر شد

انجمن نظارت بر دهمین انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با صدور فراخوانی، شرایط و تقویم برگزاری انتخابات رئیس اتاق ایران در تاریخ یک بهمن ۱۴۰۲ را منتشر کرد.

به گزارش بازار، طبق مصوبه اول آبان ۱۴۰۲ شورای عالی نظارت، انتخابات ۲۸ خرداد هیأت رئیسه اتاق بازرگانی ابطال و حسین سلاح ورزی از ریاست این اتاق برکنار شد و بر همین اساس نیز انجمن نظارت بر دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با صدور فراخوانی، شرایط و تقویم برگزاری جلسه انتخابات رئیس اتاق ایران را منتشر کرد.

در این فراخوان آمده است: به اطلاع کلیه اعضای هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران می‌رساند مقرر است در اجرای مصوبه مورخ یک آبان شورای عالی نظارت و به استناد به بند ۷.۲ آئین نامه تشکیل و نحوه فعالیت هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران و اتاق بازرگانی شهرستان‌ها نسبت به برگزاری انتخابات ریاست اتاق ایران در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۱ اقدام شود.

کلیه اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران که واجد شرایط اعلام نامزدی در هیئت رئیسه اتاق ایران هستند لازم است تا پایان وقت اداری ۱۴۰۲/۰۹/۱۳ نسبت به اعلام نامزدی خود اقدام کنند.

فراخوان انتخابات اتاق بازرگانی ایران منتشر شد

کد خبر: ۲۵۷٬۱۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha