۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶
۲۰ هزار گردشگر در استان سمنان اقامت کردند
در سه ماه نخست سال جاری؛

۲۰ هزار گردشگر در استان سمنان اقامت کردند

سمنان- سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی سمنان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰ هزار گردشگر در مراکز اقامتی این استان اقامت کردند.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد طاهریان بعدازظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی میراث فرهنگی سمنان ضمن بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰ هزار نفر در استان اقامت کردند، اظهار داشت: رعایت نکات بهداشتی برای پیشگیری از شیوع کرونا در دستور کار مراکز اقامتی قرار گرفت.

وی بابیان اینکه در این مدت ۱۱ نفر گردشگر خارجی در مراکز اقامتی تحت پوشش میراث فرهنگی استان سمنان اقامت کردند، افزود: ۱۸ هزار گردشگر داخلی و دو هزار و ۲۷۶ نفر در سایر مراکز اقامتی و مهمانسراهای ادارات و زائرسراهای این استان اقامت داشتند.

ضرورت توسعه صنعت گردشگری در استان سمنان
سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان با اشاره به اینکه در سه‌ماهه ابتدای سال جاری ۱۰۸ هزار و ۸۲۹ گردشگر از جاذبه‌های استان بازدید کردند، یادآور شد: در این مدت ۱۴۷ هزار و ۵۷ نفر از موزه و بناهای تاریخی استان بازدید کردند.

طاهریان اضافه کرد: ۸۱ هزار و ۸۷۷ نفر از جاذبه‌های طبیعی و ۱۲ هزار و ۱۹۵ نفر از جاذبه‌های دست‌ساز استان سمنان بازدید کردند.

وی با تأکید بر لزوم توسعه صنعت گردشگری برای ایجاد رونق اقتصادی در استان بیان کرد: ظرفیت‌های مطلوبی برای ایجاد رونق صنعت گردشگری و کسب درآمد از آن وجود دارد که باید به بهترین نحو از آن‌ها بهره‌برداری کرد.

کد خبر: ۲۵٬۵۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha