۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۵
مجوز نخستین شرکت هواپیمایی بومی استان بوشهر صادر شد
معاون اقتصادی استاندار بوشهر:

مجوز نخستین شرکت هواپیمایی بومی استان بوشهر صادر شد

بوشهر- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: مجوز شرکت هواپیمایی لیان به عنوان نخستین شرکت هواپیمایی بومی استان بوشهر صادر شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، علی باستین چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران با اشاره به سابقه دو ساله پیگیری ها و تشکیل پرونده و اخذ مجوزهای لازم عنوان داشت: از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم برنامه های بسیاری برای توسعه زیرساخت های حمل و نقل از جمله هوایی، دریایی، زمینی و ریلی تدوین و دنبال شده است.

وی افزود: ایجاد شرکت هواپیمایی بومی نیز یکی از این برنامه هاست که در دور دوم سفرهای رئیس جمهور به استان بوشهر نیز به تصویب رسید.

معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: با پیگیری شرکت سرمایه گذاری و توسعه استان بوشهر و همکاری و همراهی سازمان هواپیمایی کشور مجوز شرکت هواپیمایی لیان به صورت منطقه ای صادر شده و شرکت در مرحله جذب سرمایه برای خرید هواپیما است.

باستین بیان کرد: در این مرحله لازم است شرکت های بزرگ مستقر در استان به ویژه شرکت های مربوط به صنایع نفت، گاز و پتروشیمی با حمایت از این شرکت نوپا و با سرمایه گذاری مؤثر، شرکت را در خرید هواپیماهای مختلف و متنوع مسافری و باری یاری رسانند.

وی افزود: بدیهی است با ایجاد خطوط پروازی جدید، تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی استان بوشهر منتفع می شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر ابراز داشت: انتظار می رود با فعالیت شرکت لیان و توسعه خطوط پروازی مسافری و باری با محوریت فرودگاه های بین المللی بوشهر و خلیج فارس عسلویه، شاهد تسهیل و توسعه فعالیت های تجاری و افزایش رفاه حال شهروندان و مسافران در استان بوشهر باشیم.

کد خبر: ۲۴۸٬۸۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      0 0
      فکر تعمیر و نگهداری اش هم کردید ؟ مگه تو هوای بوشهر میشه هواپیما رو چک و سرویس کرد!!! فقط یه کلمه یاد گرفتن بومی