۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
۱۴۰۰ مورد بازرسی از واحدهای گردشگری استان سمنان انجام شد
معاون میراث فرهنگی سمنان:

۱۴۰۰ مورد بازرسی از واحدهای گردشگری استان سمنان انجام شد

سمنان– سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی سمنان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و ۴۶۴ مورد بازرسی از واحدهای تولیدی گردشگری استان انجام‌شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد طاهریان بعدازظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی میراث فرهنگی سمنان ضمن بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و ۴۶۴ مورد بازرسی از واحدهای گردشگری استان سمنان انجام‌شده است، اظهار داشت: در این مدت دو مورد تذکر و دو فقره اخطار به واحدهای متخلف داده شد.

وی بابیان اینکه ارتقای سطح کیفیت خدمات به گردشگران مهم‌ترین رویکرد این نهاد در بازرسی از واحدهای گردشگری است، تصریح کرد: در این مدت ۸۲۹ مورد بازرسی از واحدهای اقامتی و ۴۶۳ مورد بازرسی از رستوران‌های بین‌راهی و سفره‌خانه‌های سنتی انجام‌شده است.

سرپرست معاونت گردشگری، سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: ۱۱۸ مورد بازرسی از دفاتر خدمات مسافرتی و ۵۴ مورد بازرسی از زائرسراها، خانه‌های مسافر، مراکز طبیعت‌گردی و مناطق نمونه گردشگری انجام‌شده است.

طاهریان از همکاری دستگاه‌های نظارتی در بازدید از این واحدها خبر داد و گفت: تقویت خدمات گردشگری نقش مؤثری در رونق اقتصاد استان ایفا می‌کند و باید از تمام ظرفیت‌های موجود برای تحقق این هدف بهره‌برداری کرد.

کد خبر: ۲۳٬۶۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha