۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹
کاهش قیمت دلار بهانه افزایش نرخ بلیط پرواز را سلب می‌کند| فرودگاه آبادان در مسیر توسعه
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

کاهش قیمت دلار بهانه افزایش نرخ بلیط پرواز را سلب می‌کند| فرودگاه آبادان در مسیر توسعه

آبادان- مویدراد، یک فعال گردشگری گفت: کاهش قیمت دلار بهانه افزایش نرخ بلیط پرواز را سلب می‌کند و باید کاهش پیدا کند.

جبار مویدراد در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: طی روزهای اخیر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند از فرودگاه بین‌المللی آبادان بازدید و در جریان مشکلات این فرودگاه قرار گرفت.

وی افزود: معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند نیز برنامه‌های خوبی برای شرایط فرودگاه بین‌المللی آبادان در نظر گرفته است.

این فعال گردشگری تاکید کرد: از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی همچنان خواستار طرح سئوال از وزیر راه و شهرسازی برای اعلام علت کمبود پرواز خط هوایی آبادان هستیم.

مویدراد با اشاره به قیمت‌ بالای بلیط پروازها در مسیر آبادان، تاکید کرد: کاهش قیمت دلار بهانه افزایش نرخ بلیط پرواز را سلب می‌کند و باید سریعا کاهش پیدا کند.

وی ادامه داد: آیا مدعیان افزایش نرخ بلیط فراموش کرده‌اند در پیک‌های ابتدایی بیماری کرونا، قیمت بلیط‌ها به دلیل عدم استفاده مردم تا چه اندازه کاهش یافت و اکنون عدم استقبال مردم به دلیل نرخ بالا چه چالشی ایجاد می‌کند؟

این فعال گردشگری خاطرنشان کرد: چگونه است که با افزایش قیمت دلار قیمت بلیط نیز افزایش می‌یابد ولی با کاهش قیمت دلار، قیمت بلیط کاهش نمی‌یابد؟

مویدراد عنوان کرد: وزیر راه و شهرسازی باید وضعیت را به گونه بهتری مدیریت کند و با هر ایرلاینی که مطابق ضوابط، برخوردی قاطع و قانونی انجام دهد.

کد خبر: ۲۲۵٬۵۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha