۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
سازمان هواپیمایی کشوری علت کمبود بلیط در مسیر آبادان را بررسی کند| برقراری پرواز خارجی در حد شعار
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

سازمان هواپیمایی کشوری علت کمبود بلیط در مسیر آبادان را بررسی کند| برقراری پرواز خارجی در حد شعار

آبادان- مویدراد، یک فعال گردشگری خواستار بررسی علت کمبود بلیط پرواز در مسیر آبادان توسط سازمان هواپیمایی کشوری شد.

جبار مویدراد در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: متاسفانه طی ماه‌های اخیر بلیط پرواز از طریق فرودگاه بین‌المللی آبادان به ویژه در پروازهای آبادان-تهران و بالعکس به شدت کم شده و مسافران با دشواری بلیط تهیه می‌کنند و یا باید از طریق فرودگاه اهواز سفر خود را انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه وضعیت به وجود آمده برای خطوط پروازی آبادان به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست، افزود: مدیریت فعلی فرودگاه بین‌المللی آبادان در حوزه عمرانی و زیرساختی اقدامات شایسته‌ای انجام داده ولی مسئولان در سطح کلان باید پاسخگوی کمبود شدید بلیط در یکی از مهم‌ترین مسیرهای مهم کشور باشند.

وزیر راه طرح سئوال شود

این فعال گردشگری تاکید کرد: ابطال مجوز پرواز به دلیل گران فروشی، راهکار بلند مدت نیست و باید تدبیری اساسی اتخاذ شود و از نمایندگان مردم شهرهای آبادان و خرمشهر انتظار می‌رود وزیر راه و شهرسازی را طرح سئوال کنند.

مویدراد خاطرنشان کرد: کاهش پرواز از طریق فرودگاه بین‌المللی آبادان یعنی حذف منطقه آزاد اروند از معادلات صنعت گردشگری و تجارت کشور و در واقع زنگ خطری است که نمایندگان این منطقه در مجلس شورای اسلامی باید قاطعانه آن را پیگیری کنند.

وی اضافه کرد: اکنون بیشترین تقاضای پرواز برای شهر تهران به عنوان پایتخت کشورمان است و کم ترین بلیط نیز مربوط به این خط پروازی است که ضرورت دارد اقدامی فوری و اساسی انجام شود.

این فعال گردشگری با اشاره به پروازهای خارجی، توضیح داد: ایرلاین «ایرعربیا» در حال خدمات رسانی شایسته به مردم استان خوزستان از طریق فرودگاه بین‌المللی آبادان بود که متاسفانه در سال ۱۳۹۷ لغو شد. پرواز آبادان-شارجه یک پرواز کاملا اقتصادی بود و انتظار می‌رفت مدیران وقت گردشگری حمایت جدی‌تر می‌کردند.

موید راد تصریح کرد: هر مدت شاهد خبرهایی مبنی بر پیگیری برای برقراری پروازهای خارجی در فرودگاه بین‌المللی آبادان هستیم ولی به عنوان فردی که ۱۰ سال در حوزه گردشگری به صورت پژوهشی فعالیت می‌کنم صراحتا می‌گویم برقراری پرواز خارجی در حد شعار است.

وی بیان کرد: اخیرا «عبدالرضا ارسطو»، عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند که یکی از نخبگان اقتصادی کشورمان نیز است مباحث بسیار خوبی را در خصوص فرودگاه بین‌المللی آبادان مطرح کرد که مورد استقبال فعالان گردشگری نیز قرار گرفت و انتظار می‌رود همه مسئولان از طرح‌های وی حمایت کنند تا یک بار برای همیشه مشکلات این فرودگاه مهم و با قدمت رفع شود.

کد خبر: ۲۲۵٬۰۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
      0 0
      آبادان مظلوم