۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
تحصیل تخصص دندانپزشکی در فنلاند به زبان انگلیسی

تحصیل تخصص دندانپزشکی در فنلاند به زبان انگلیسی

در دوره تحصیلی تخصص دندانپزشکی در فنلاند، به طور معمول زبان تدریس فنلاندی است. با این حال، برخی از دانشگاه‌ها دوره تحصیلی دندانپزشکی را به زبان انگلیسی ارائه می دهند.

به گزارش بازار، در دوره تحصیلی تخصص دندانپزشکی در فنلاند، به طور معمول زبان تدریس فنلاندی است. با این حال، برخی از دانشگاه‌ها دوره تحصیلی دندانپزشکی را به زبان انگلیسی ارائه می دهند. این دوره‌ها عمدتاً در دانشگاه‌هایی مانند دانشگاه هلسینکی، دانشگاه تورکو و دانشگاه اوولو موجود است. از مهمترین شرایط تحصیل در فنلاند در دوره های تخصص دندانپزشکی به زبان انگلیسی ارائه گواهی آیلتس یا تافل با نمره مناسب (معمولاً حداقل ۶.۵ در آیلتس یا حداقل ۹۰ در تافل) می باشد. همچنین، برخی دانشگاه‌ها ممکن است مصاحبه فیزیکی را هم برگزار کنند.

لازم به ذکر است که پذیرش در دوره تحصیلی دندانپزشکی در فنلاند بسیار رقابتی است و به داشتن پایه قوی در رشته علوم پایه و تجربه کاری در زمینه دندانپزشکی و یا مرتبط با آن نیز نیاز است. برای اطلاعات بیشتر، به وبسایت دانشگاه‌های مورد نظرتان و یا سایت UniRank مراجعه کنید.

بهترین دانشگاه های فنلاند برای تحصیل تخصص دندانپزشکی به زبان انگلیسی

همانطور که در بالا نیز گفته شد اغلب دانشگاه های فنلاند، تخصص پزشکی را به زبان فنلاندی ارائه می دهند اما تعدادی از دانشگاه های فنلاند وجود دارند که در صورتی که متقاضی دارای شرایط خاصی باشد می تواند در آن ها به زبان انگلیسی، تخصص دندانپزشکی خود را دریافت نماید. در زیر به لیستی از دانشگاه های فنلاند که تحصیل تخصص دندانپزشکی به زبان انگلیسی را ارئه می دهند، آورده شده است:

  1. دانشگاه هلسینکی - دانشکده دندانپزشکی: این دانشگاه یکی از قدیمی ترین و معتبرترین دانشگاه های فنلاند در زمینه تحصیلات دندانپزشکی است. دانشجویان در این دانشگاه امکان دسترسی به آموزش های مدرن و تجهیزات پیشرفته را دارند.
  2. دانشگاه تورکو - دانشکده دندانپزشکی: این دانشگاه دارای برنامه های تحصیلی بسیار متنوع است و دانشجویان می توانند به طور فعال در تحقیقات دندانپزشکی شرکت کنند. دانشگاه تورکو نیز دارای تجهیزات پیشرفته و فضای آموزشی خوبی است.
  3. دانشگاه اوولو - دانشکده دندانپزشکی: این دانشگاه یکی از دانشگاه های معتبر در زمینه تخصص دندانپزشکی در فنلاند است. دانشجویان در این دانشگاه به کلاس های عملی شرکت می کنند و با پایگاه داده های تحقیقاتی دندانپزشکی بروزرسانی شده آشنا می شوند.
  4. دانشگاه جوئنکوپینگ - دانشکده دندانپزشکی: این دانشگاه نیز یکی از بهترین دانشگاه های فنلاند در زمینه تحصیلات دندانپزشکی به زبان انگلیسی است. دانشجویان در این دانشگاه امکان دسترسی به تجهیزات پیشرفته و آموزش های عملی را دارند.

شرایط لازم برای ورود به دوره تخصص دندانپزشکی در دانشگاه های فنلاند

برای ورود به دوره تخصص دندانپزشکی در دانشگاه های فنلاند، شرایط زیر باید برآورده شوند:

  1. حداقل مدرک لیسانس پزشکی یا دندانپزشکی با معدل قابل قبول.
  2. زبان انگلیسی: نمره حداقل ۶٫۵ در آزمون IELTS یا معادل آن در سایر آزمون های شناخته شده مانند
  3. داشتن مدارکی که نشان دهد محدودیت چندین بار شرکت در آزمون ورودی را ندارید.
  4. تجربه کار در زمینه دندانپزشکی و یا حضور در دوره های مرتبط با تخصص دندانپزشکی.

لازم به ذکر است که شرایط ویژه دیگری نیز برای پذیرش وجود دارد که میتوانید با مراجعه به وبسایت دانشگاه های فنلاند، از آنها مطلع شوید.

شرایط تحصیل دندان پزشکی در فنلاند

آیا تحصیل به زبان انگلیسی در فنلاند در باقی گرایش های درمان و بهداشت وجود دارد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت، بله، تحصیل به زبان انگلیسی در فنلاند در بسیاری از رشته‌های پزشکی و بهداشتی ممکن است. علاوه بر دندانپزشکی، دوره‌های دیگری مانند پزشکی عمومی، پیراپزشکی، بهداشت عمومی، مامایی و غیره نیز در دانشگاه‌های فنلاند در دسترس هستند.

در حالی که برخی از دانشگاه‌های فنلاند به طور انحصاری دوره‌های تحصیلی را به زبان فنلاندی ارائه می‌دهند، اما بسیاری از دانشگاه‌ها دوره‌های مختلفی را به زبان انگلیسی نیز دارند. از آنجا که فنلاند جزء کشورهایی با سطح بالایی از آموزش پزشکی و بهداشتی است، دانشجویانی که می‌خواهند در این صنعت به عنوان حرفه‌ای فعال شوند، می‌توانند گزینه‌های مختلفی را برای تحصیل به زبان انگلیسی در فنلاند پیدا کنند. در صورتی که قصد تحصیل پزشکی یا دیگر گرایش های درمان را دارید می توانید به لینک زیر سر بزنید و اطلاعات به روز را دریافت نمایید:

https://officialmalekpour.net/تحصیل-پزشکی-در-فنلاند

هزینه‌های تحصیل در رشته تخصص دندانپزشکی به زبان انگلیسی در فنلاند

هزینه‌های تحصیل در رشته تخصص دندانپزشکی به زبان انگلیسی در فنلاند بسیار متفاوت است و به عوامل زیادی بستگی دارد. برای مثال، دانشگاهی که شما در آن تحصیل می کنید و منطقه جغرافیایی می تواند تأثیر قابل توجهی بر هزینه‌های تحصیل داشته باشد.

به عنوان مثال، هزینه تحصیل در دانشگاه هلسینکی در حدود ۱۲،۰۰۰-۱۸،۰۰۰ یورو در سال است. و این هزینه‌ها برای دانشگاه‌های خصوصی، مانند دانشگاه Aalto، بسیار بیشتر می باشد.

همچنین لازم به ذکر است که شهرهای مختلف در فنلاند هزینه‌های متفاوتی را برای زندگی دانشجویی دارند. برای مثال، هزینه زندگی در هلسینکی بسیار بالاتر از شهرهای کوچکتر مانند تام‌پره است.

مزایا و معایب تحصیل در رشته دندانپزشکی به زبان انگلیسی در فنلاند

تحصیل دندانپزشکی به زبان انگلیسی در کشور بسیار زیبای فنلاند دارای مزایای بسیاری می باشد. طبق اطلاعات سایت آفیشال ملک پور در این کشور دوره های زبان فنلاندی برای دانشجویان بین المللی به طور رایگان برگذار می شود. از مهمترین مزایای تحصیل تخصص دندانپزشکی در فنلاند به زبان انگلیسی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. کیفیت آموزش بسیار بالا: دانشگاه‌های فنلاند به عنوان یکی از پیشروهای آموزش عالی در جهان شناخته می‌شوند. به همین دلیل، دانشجویانی که در رشته دندانپزشکی در فنلاند تحصیل می‌کنند، به سطح بسیار بالایی از آموزش دسترسی خواهند داشت.
  2. محیط زیست آموزشی مناسب: فنلاند یک کشور پیشرفته با تحصیلات بالایی است که به دانشجویان فضایی مناسب برای تحصیل فراهم می‌کند. دانشجویان می‌توانند از منابع آموزشی و شبکه‌های ارتباطی با روابط عمومی دانشگاه و صنعت دندانپزشکی فنلاند بهره ببرند.
  3. فرصت‌های شغلی خوب: صنعت دندانپزشکی در فنلاند در حال رشد است و بازار کار وسیعی برای دندانپزشکان فارغ‌التحصیل وجود دارد.
  4. توانایی بهره‌برداری از فناوری پیشرفته: فنلاند یکی از خط مقدم در جهان در زمینه فناوری و پژوهش است. دانشجویان در دانشگاه‌های فنلاند به فناوری‌های پیشرفته دسترسی دارند که می‌تواند ارتقاء کیفیت درمانی را بهبود بخشد.

بدون شک تحصیل در خارج از کشور و در کشور صنعتی و امن فنلاند، در کنار مزایای بیشماری که به همراه دارد، دارای یکسری معایب نیز می باشد. این معایب شامل موارد زیر هستند:

  1. تفاوت زبان و فرهنگ: برای دانشجویانی که به شکل عادی در زمینه زبان و فرهنگ فنلاند تجربه‌ای ندارند، تطابق با این محیط ممکن است کمی سخت باشد.
  2. پروسه تأیید شده: برای ورود به دانشگاه‌های فنلاند، دانشجویان باید یک سری پروسه رسمی را طی کنند و این ممکن است برای برخی از دانشجویان دشوار باشد.

کد خبر: ۲۲۱٬۱۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha