۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳
ممنوعیت استفاده مدیران شرکت‌های صندوق بازنشستگی کشوری از خودروهای خارجی
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد

ممنوعیت استفاده مدیران شرکت‌های صندوق بازنشستگی کشوری از خودروهای خارجی

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در ابلاغی به هلدینگ‌های تابعه این صندوق استفاده مدیران عامل و اعضای هیات مدیره این هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه آن‌ها از خودروهای خارجی را ممنوع اعلام کرد.

به گزارش بازار، نعمت الله ترکی در نامه‌ای به هلدینگ‌های تابعه این صندوق دستور داد تا ضمن ممنوع شدن استفاده از خودروهای خارجی برای مدیران عامل و اعضای هیات مدیره تمامی شرکت‌های تابعه، تدابیری اندیشیده شود تا نسبت به فروش خودروهای خارجی و استفاده از منابع به دست آمده در طرح‌های سرمایه گذاری شرکت‌ها اقدام شود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در این نامه آورده است: تعداد بسیاری خودروی خارجی در گذشته در شرکت‌های ذیل صندوق بازنشستگی کشوری خریداری شده است که ماهیت موضوع و علت خرید آن جای سوال دارد.

وی با طرح این سوال که «چگونه اجازه داده شده است که با پول و اموال بازنشستگان خودروی خارجی جهت استفاده مدیران خریداری شود؟» یادآور شد: یقینا بازنشسته زحمتکش رضایت ندارد که مدیری که امانتدار اموال آن است خودروی خارجی سوار شود. همواره رئیس جمهور و مقام عالی وزارت بر اهتمام نسبت به رویکرد عدالت محوری دولت مردمی تاکید داشته اند.

ترکی در ادامه این نامه تاکید کرده است: مقتضی است به تمامی شرکت‌ها ابلاغ فرمایید که استفاده از خودرو خارجی از سوی مدیرعامل و سایر اعضای هیئت مدیره ممنوع و در صورت مشاهده برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

کد خبر: ۲۱۸٬۶۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha