۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳
وزارتخانه های نفت و صمت بخاری ها را استانداردسازی کنند
نماینده مردم تهران در مجلس:

وزارتخانه های نفت و صمت بخاری ها را استانداردسازی کنند

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه ما در استفاده از حامل های انرژی دچار اسراف هستیم، گفت: باید از اکنون به فکر صرفه جویی گاز برای زمستان سال جاری باشیم.

به گزارش بازار، سیدرضا تقوی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۵ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با تبریک ماه مبارک رمضان و عید نوروز به ملت شریف ایران، گفت: سال مهار تورم و رشد تولید را با جدیت و وحدت پیگیر باشیم تا از این رهگذر مشکلات اقتصادی و معیشتی را کاهش دهیم، اگرچه با توجه به منابع گرانقدر طبیعی و نیروهای ارزشمند انسانی می توانیم از گرانی و تورم عبور کنیم.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما در موارد مختلف به ویژه استفاده از حامل های انرژی دچار اسراف هستیم لذا باید از اکنون به فکر صرفه جویی گاز برای زمستان سال آینده بود و وزارتخانه های نفت و صمت باید بخاری ها را استانداردسازی کنند.

وی افزود: متاسفانه وزارت راه و شهرسازی برای اقامه نماز مسافران در پایانه های مسافرتی به ویژه در هواپیماها فکری نکرده است چرا که مسافران باید در راهروها و جلوی همه سرویس بهداشتی هواپیماها نماز بخوانند لذا شرکت های هواپیمایی باید فکری برای این مهم کنند.

کد خبر: ۲۱۴٬۱۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha