۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
اخذ مالیات نقل و انتقال املاک استان سمنان برون سپاری شد
مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان:

اخذ مالیات نقل و انتقال املاک استان سمنان برون سپاری شد

سمنان- مدیرکل امور مالیاتی سمنان گفت: اخذ مالیات نقل و انتقال املاک مسکونی در مرکز استان با هدف کاهش تجمع و تردد افراد در ایام کرونا، به دفاتر اسناد رسمی برون سپاری شده است.

عباس بی نیاز در گفتگو با خبرنگار بازار به میزبانی امور مالیاتی سمنان، ضمن بیان اینکه امور مالیاتی استان در راستای کاهش ترددهای مردمی اقدامات خوبی را صورت داده است، بیان کرد: در آخرین موارد اخذ مالیات نقل و انتقال املاک مسکونی در مرکز استان برون سپاری شده است.

وی از طراحی سامانه برون سپاری اخذ مالیات نقل و انتقال املاک به دفاتر اسناد رسمی با همکاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خبر داد و بیان کرد: در پی شیوع ویروس کرونا و ضرورت کاهش مراجعات حضوری مردم باهدف حفظ سلامت عمومی جامعه موجب شد که در زمینه تحقق درآمدهای مالیاتی نقل وانتقال املاک به سمت دولت الکترونیک پیش رفته و فرآیند برون سپاری در استان عملیاتی شود.

مدیرکل امور مالیاتی سمنان با بیان اینکه این طرح بعد از اجرا در مرکز استان به سرعت در سراسر استان عملیاتی می شود، بیان کرد: صدور گواهی مالیاتی برای نقل و انتقال قطعی و قطعی رهنی املاک مسکونی فقط از طریق دفاتر اسناد رسمی صورت خواهد گرفت.

بی نیاز با بیان اینکه کاهش هزینه ها یکی از مزیت های برون سپاری در واحد نقل و انتقال املاک مالیات استان سمنان است، بیان کرد: تسریع درارائه خدمات، افزایش دقت و بازدهی درروند انجام کار، کاهش مراجعات مودیان به واحدهای مالیاتی، آزاد سازی فضای اداری، افزایش بازدهی نیروی انسانی و ارائه خدمات مطلوب از جمله اهداف برون سپاری خواهد بود.

کد خبر: ۲۰٬۱۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha