۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷
رشد دلار و ناکارآمدی تیم اقتصادی دولت | مجلس آماده استیضاح است
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

رشد دلار و ناکارآمدی تیم اقتصادی دولت | مجلس آماده استیضاح است

شاهرود- خانی، نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه رشد دلار به ۴۰ هزار تومان مشکلات اقتصادی را افزون کرده است، گفت: این موضوع نشان از ناکارآمدی تیم اقتصادی دولت دارد.

علی اصغر خانی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت ناکارآمدی های مشخصی دارد، تاکید کرد: رشد دلار به ۴۰ هزار تومان و خنده رئیس سابق بانک مرکزی و دروغ خواندن این رقم در جمع خبرنگاران مانند برخی ناکارآمدی های تیم اقتصادی از صحنه های تلخی بود که در چند روز اخیر در مجموعه دولت خلق شد.

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم درباره مشکلات صحبت کنیم باید یک نطق مجلس را تا شب ادامه دهیم افزود: نمایندگان این روزها به هنگام سرکشی از حوزه های انتخابی به جای دولت مورد شرمندگی مردم قرار می گیرند چرا که مردم به واقع زیر بار گرانی ها کمر خم کرده اند.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه تا چه زمان باید تاوان نا بلدی اقتصاد دانان دولت را نمایندگان مردم بپردازند؟ بیان کرد: بیشترین سطح تعامل دولت و مجلس را در این دولت سیزدهم شاهد هستیم و مردم از این بابت از نمایندگان خرده می گیرند.

نمایندگان این روزها به هنگام سرکشی از حوزه های انتخابی به جای دولت مورد شرمندگی مردم قرار می گیرند

خانی با بیان اینکه اگر تمایلی به تغییر تیم اقتصادی و تصمیمات ساده انگارانه مشاوران اقتصادی در دولت وجود ندارد نمایندگان می توانند آستین بالا زده و به استیضاح تیم اقتصادی دولت اقدام کنند، تاکید کرد: مردم از دولت می پرسد که چطور تیم اقتصادی دولت با اطمینان خبر از گرانی چهار قلم جنس می داد اما امروز همه چیز از یک تا سه برابر شده است.

وی با بیان اینکه دولت یک نهاد و ارگان اقتصادی موفق را تنها مثال بزند، افزود: رئیس جمهور به مردم یک وعده عمل شده را تنها به عنوان مثال ذکر کند تا مردم دلگرم شوند.

عضو خانه ملت با بیان اینکه دولت قرار بود سالی یک میلیون مسکن بسازد، نرخ تورم را مهار و شغل ایجاد کند، تاکید کرد: متاسفانه این روزها ارزش پول ملی به صورت بی سابقه ای در حال سقوط است و این از تصمیمات تیم اقتصادی دولت بر می آید.

خانی با بیان اینکه معاون اقتصادی رئیس جمهور زمانی اسکناس هزار تومانی را نشان و اعلام می کرد که ارزش واقعی آن را احیا می کند، ابراز کرد: رئیس جمهور نیز وعده تک رقمی شدن نرخ تورم را داده بود اما مردم فقط شعار شنیدند.

کد خبر: ۱۹۷٬۹۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha