۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
شرکت برق استان سمنان ۱۷۰۰ کنتور هوشمند نصب می‌کند
مدیرعامل شرکت توزیع برق سمنان:

شرکت برق استان سمنان ۱۷۰۰ کنتور هوشمند نصب می‌کند

سمنان - مدیر عامل شرکت برق سمنان با بیان اینکه این شرکت در سال ۹۹ هزار و ۷۰۰ کنتور هوشمند در سطح استان نصب خواهد کرد، گفت: این کنتورها با هدف مدیریت مصرف نصب خواهند شد.

به گزارش خبرنگار بازار، سید محمد موسوی زاده ظهر یک‌شنبه در حاشیه مراسم آغاز به‌کار پویش الف ب و در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی شرکت توزیع برق سمنان با بیان اینکه این شرکت یک‌هزار و ۷۰۰ کنتور هوشمند در سطح استان نصب خواهد کرد، بیان کرد: این کنتورها وظیفه مدیریت مصرف را بر عهده خواهند داشت.

وی با بیان اینکه طی سال جاری همچنین ۸۶۸ میلیارد ریال طرح برق‌رسانی در استان به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: ارتقای خدمت‌رسانی به مردم به ویژه در قالب طرح الف- ب از محورها و اهداف اجرای این پروژه‌ها است.

تامین برق عشایر استان سمنان

مدیرعامل توزیع برق سمنان تأمین برق ۴۰۰ خانوار عشایری سطح استان از طریق سیستم خورشیدی را دیگر طرح این شرکت در سال ۹۹ دانست و ابراز کرد: این طرح با هدف تسهیل گری در تامین برق عشایر و کاهش هزینه ها صورت می گیرد.

موسوی زاده از ایجاد زیرساخت‌های تأسیسات برای تأمین برق متقاضیان جدید به عنوان دیگر اولویت شرکت برق در سال ۹۹ یاد کرد و گفت: نصب ۵۰۰ دستگاه تابلوی اندازه‌گیری برای پیک سایی و مدیریت بار از دیگر اقدامات در سال جاری خواهد بود.

وی از نصب قطع کننده‌ها و کنترل از راه دور در شبکه و اتوماسیون در سطح استان نیز خبر داد و تاکید داشت: توسعه و احداث شبکه روشنایی معابر، اصلاح و بازسازی شبکه و تأسیسات به‌منظور افزایش ضریب اطمینان و بهبود پایداری شبکه و کاهش تلفات از جمله دیگر طرح‌های شرکت برق استان سمنان خواهد بود.

کد خبر: ۱۸٬۷۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha