۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
نصب ۷ ایستگاه هوایی توزیع برق در شهرستان سمنان
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان خبر داد؛

نصب ۷ ایستگاه هوایی توزیع برق در شهرستان سمنان

سمنان- موسوی زاده، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: به منظور تغذیه برق مشترکان نصب هفت ایستگاه هوایی توزیع برق در شهرستان سمنان، انجام پذیرفت.

سید محمد موسوی زاده در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه به منظور تغذیه برق مشترکان جدید و همچنین افزایش قدرت پست های برق، هفت ایستگاه هوایی توزیع برق در شهرستان سمنان نصب و بهره برداری شد، بیان کرد: با نصب این تعداد پست، ۷۱۰ کیلوولت آمپر به ظرفیت پست های برق شهرستان اضافه شده است.

وی به احداث دو هزار و ۷۰۱ متر شبکه فشارمتوسط و فشارضعیف هوایی و زمینی به منظور تامین برق متقاضیان و مشترکان اشاره کرد و گفت: برای ارتقا و پایداری خطوط برق رسانی، از آغاز سال جاری تا به حال، حدود سه هزار متر شبکه توزیع برق شهرستان، اصلاح و بهینه سازی شده است.

مدیرعامل توزیع برق استان سمنان تصریح کرد: بهره برداری از پست هوایی بوستان بانوان، بهسازی شبکه فشارضعیف زمینی خیابان امام خمینی (ره)، اصلاح روشنایی معابر خیابان آموزش، ایثار و استقلال در شهرک صنعتی، احداث شبکه پست های هوایی اردوگاه قدس و مجتمع مسکونی ۴۶ هکتاری سپاه، بهسازی شبکه فشارضعیف روستای محمودآباد و علاء و نصب پست هوایی توزیع برق و برقراری شبکه خیابان جم، از مهم ترین اقدامات صورت پذیرفته در سه ماهه نخست امسال به شمار می رود.

موسوی زاده با عنوان این که افزایش قدرت پست هوایی عمومی رسانه و میلاد، احداث ایستگاه هوایی بلوار شهید مصطفی خمینی و تجهیز الکتریکی پست زمینی لاله، در زمره برنامه های این مدیریت در سه ماهه دوم سال جاری است افزود: توسعه شبکه پست هوایی خیابان بیت المقدس، احداث، تجهیز و ایجاد سرخط جدید پست زمینی زاوقان، دایر نمودن شبکه فشارمتوسط هوایی رینگ چاه آب کهنه دژ و اعتضادیه و اصلاح خط ۲۰ کیلوولت فیدر ریونکوه، اهم پروژه های در دست اقدام این مدیریت تا قبل از پایان شهریور ماه محسوب می شوند.

به گزارش خبرنگار بازار، از شـروع امسال تـاکنون، ۱۸۷ پروژه عمرانی برق رسانی در سطح شهرستان اجرا و به بهره برداری رسیده است.

کد خبر: ۹۶٬۰۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha