۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان معرفی شد
با حضور مسئولان؛

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان معرفی شد

سمنان- آئین تکریم و معارفه مدیرعامل سابق و جدید شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان با معرفی سید محمد حسینی نژاد به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت برگزار شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی توزیع برق استان سمنان، آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان با حضور ویدئو کنفرانسی مدیرعامل توانیر و همچنین معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان، به میزبانی شرکت توزیع برق سمنان برگزار شد.

در این مراسم از تلاش سید محمد موسوی زاده مدیرعامل سابق شرکت توزیع برق استان استان تجلیل و قدردانی به عمل آمد و سید محمد حسینی نژاد به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع برق استان سمنان معرفی شد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توانیر در این آئین با بیان اینکه هر گاه در جلسات پیرامون موضوعات استان سمنان بحث می شود، سمنان از جمله استان هایی است که بازخورد مثبتی را در ذهن مدیران کلان کشور متبادر می کند، گفت: وجود سرمایه ها و نیروی انسانی خوب، موثر و کارآمد، یکی از دلایلی است که پایداری و طولانی مدت شدن دوران مدیریت را در استان سمنان به همراه داشته و دلیل دیگر وجود مدیران خوب، عالی و کاردان در صنعت برق استان است.

آرش کردی با اشاره به این که پتانسیل هایی که استان سمنان و صنعت برق دارد، باعث شده تا از نیروهای داخلی و بومی استفاده نمائیم گفت: یکی از خصائص و ویژگی های منحصر به فرد صنعت برق، دارا بودن نیروهای جهادی، متخصص و تلاشگر است و نیاز نیست از ظرفیت دیگری استفاده شود از سوی دیگر باید گفت بیش از 90 درصد نیروهای مدیریتی صنعت برق بومی گزینی شده و از پتانسیل های داخلی صنعت برق استفاده می شود و این مهم بیانگر آن است که فرصت برای همکاران فراهم می باشد تا در این سنگرهای حساس و ویژه مدیریتی قرار بگیرند و به مردم خدمت کنند.

وی با اظهار این که دوره مدیریت، فرصت مغتنمی برای خدمت رسانی شایسته به مردم است یادآور شد: اگر در دوره قبل با یک ضریب وقت گذاری، همت و تلاش، امور انجام می شد، با درک شرایطی که امروز صنعت برق در آن قرار دارد و درک ناترازی که در تابستان سال 1400 ایجاد گردید و این موضوع که می بایست از تکرار آن جلوگیری کنیم تا از بروز این اتفاق برای آتی پیشگیری شود، به این جمع بندی خواهیم رسید که این ضریب تلاش و وقت گذاری و پیگیری خیلی باید بیش از گذشته باشد.

مدیرعامل توانیر اضافه کرد: برنامه ای که وزیر نیرو و توانیر در بخش برق های منطقه ای، تولید و بخصوص شرکت های توزیع برق که ارتباط مستقیم با مردم دارند تبیین نموده، نباید در سال آینده دچار نقصان باشیم و در این زمینه نیز می بایست با نهادهای حاکمیتی و در رأس آنها با استانداری هماهنگی های لازم به عمل آید پیک بار زمستان امسال، مانوری بود برای گذر موفق از اوج بار سال آینده و امیدواریم با وجود وفاق و همدلی، بتوانیم در این عرصه هم موفق باشیم.

محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان در این آئین گفت: تعامل بسیار خوب مدیران وزارت نیرو در استان با استانداری و به ویژه حوزه معاونت عمرانی و وجود این همراهی و یکپارچگی باعث شده تا به زعم وجود مشکلات مختلف و کمبودهای اعتباری، انتظارات را مدیریت نموده و می توانیم پاسخگوی مردم باشیم.

در ادامه مدیرعامل سابق توزیع برق استان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش کارکنان این شرکت تصریح کرد: رویکردی که در طی سالیان متمادی پیگیری شد، منجر به نتایج خوبی در بخش های فرآیندی و نتیجه گرایی گردیده و نتایجی که گرفتیم، مبیّن این رویکرد است.

سیدمحمد موسوی زاده با اشاره به این که رزمایش های خدمت متعالی، یکی از اقدامات اثر گذار است که از یک دهه قبل تا به حال برای رفع نقاط خطر و عارضه دار شبکه در استان اجرا و کماکان ادامه دارد، گفت: مجموعه اقداماتی که در حوزه های مختلف و به صورت فرآیندی به انجام رسیده، در نهایت منجر به این شده که شاخص های کلیدی عملکرد مثل تلفات برق، نرخ خاموشی مشترکان و مدت زمان خاموشی به ازای هر مشترک، روند آن در طی سالیان به صورت کاهشی است و جزء شاخص های ممتاز در بین شرکت های توزیع برق کشور محسوب می شود.

کد خبر: ۱۳۷٬۵۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha