۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
استقبال از حضور شرکت‌های ایرانی برای تکمیل پروژه های ارمنستان
وزیر مدیریت منطقه‌ای و زیرساخت‌های ارمنستان مطرح کرد

استقبال از حضور شرکت‌های ایرانی برای تکمیل پروژه های ارمنستان

وزیر مدیریت منطقه‌ای و زیرساخت‌های جمهوری ارمنستان با دعوت از شرکت‌های ایرانی برای تکمیل پروژه‌های کشورش از آمادگی برای آغاز احداث تونل کاجاران در بهار سال ۲۰۲۳ با مشارکت ایران خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی کشورمان در ساختمان دادمان با گنل سانوسیان وزیر مدیریت منطقه‌ای و زیرساخت‌های جمهوری ارمنستان در خصوص توسعه همکاری‌های دو کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

گنل سانوسیان وزیر مدیریت منطقه‌ای و زیرساخت‌های جمهوری ارمنستان در دیدار با رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی کشورمان در ساختمان دادمان و جزئیات این دیدار و گفتگوها اعلام کرد: یکی از موضوعات مورد علاقه کشور ارمنستان اتمام پروژه های ساخت وساز در بخش جاده‌ای و زیرساخت‌های عمرانی در همکاری با شرکت‌های ایرانی است.

وزیر مدیریت منطقه‌ای و زیرساخت‌های جمهوری ارمنستان با اشاره به اینکه در حال حاضر پروژه های ساخت و ساز فراوانی در کشور ارمنستان وجود دارد که شرکت‌های داخلی ارمنستان توانایی تکمیل آنها را ندارند از شرکت‌های ایرانی دعوت کرد تا در اتمام پروژه‌های عمرانی و زیرساختی ارمنستان همکاری داشته باشند.

سانوسیان تصریح کرد: از شرکت‌های توانای ایرانی دعوت می‌کنم تا در ساخت و ساز تونل، جاده و همچنین پروژه‌های ساختمانی با کشور ارمنستان مشارکت کنند.

وی با تاکید بر اینکه از سوی نخست وزیر کشورش ماموریت دارد تا اعلام کند که ارمنستان آمادگی دارد تا بدون برگزاری هیچ مناقصه‌ای تکمیل تونل ماجاران را به ایران واگذار کند، توضیح داد: در تلاش هستیم تا در توافق با ایران احداث تونل ماجاران در بهار ۲۰۲۳ آغاز شود.

وزیر مدیریت منطقه‌ای و زیرساخت‌های جمهوری ارمنستان از دیگر اهداف سفر خود به ایران را دعوت از شرکت های ساختمانی ایرانی برای حضور در پروژه های ساخت و ساز برشمرد.

کد خبر: ۱۸۴٬۸۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha