۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۹
۴۱ خوشه‌ کسب و کار در استان همدان شناسایی شد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان:

۴۱ خوشه‌ کسب و کار در استان همدان شناسایی شد

همدان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان بااشاره به عملکرد در بخش خوشه‌های کسب و کار خبر داد و گفت: ۴۱ خوشه‌ کسب و کار در استان همدان شناسایی شد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان همدان، یوسف شعبانی با این توضیح که امیدواریم با ارائه گزارش‌های مناسب و عملکردهای متناسب با آن منجر به اثربخشی در توسعه همه جانبه فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی استان با کارکردهای مناسب باشیم، افزود: دولت سیزدهم با عزمی راسخ سعی بر این دارد تا باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، کاهش فاصله مردم با کارگزاران را جامه عمل بپوشاند.

شعبانی با بیان اینکه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی یک اداره فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است، افزود: مردم دار بودن یکی از شعارهای دولت و نگاه ویژه به محرومان از اولویت‌های اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی است،

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان بااشاره به عملکرد در بخش خوشه‌های کسب و کار خبر داد و گفت: ۴۱ خوشه‌ کسب و کار در استان همدان شناسایی شد.

وی ادامه‌داد: تضمین سلامت اداری از جمله اقداماتی است که در این اداره در راس قرار دارد و با محوریت این سه نکته خدمات خویش را ارائه می‌دهد.

کد خبر: ۱۸۲٬۵۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha