۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۳
کد تخفیف خرید بلیط هواپیما از فلایتیو، فلای تودی و مستر بلیط

کد تخفیف خرید بلیط هواپیما از فلایتیو، فلای تودی و مستر بلیط

تهیه‌ بلیط پرواز، یکی از اولین کارهایی است که پیش از سفرهای هوایی باید انجام دهید.

به گزارش بازار، تهیه‌ بلیط پرواز، یکی از اولین کارهایی است که پیش از سفرهای هوایی باید انجام دهید. درحالی‌که بسیاری از افراد، خرید از خود ایرلاین یا آژانس‌های هواپیمایی را به‌عنوان تنها گزینه‌های خود در این امر می‌شناسند، خرید بلیط از وب‌سایت‌های رزرو بلیط، بسیار سریع‌تر و بعضا مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد بود. اما مسلما همه‌ وب‌سایت‌ها به یک اندازه معتبر نیستند و تجربه کاربری خوشایندی ندارند. بسیار مهم است که وب‌سایت موردنظر، اکثر گزینه‌های موجود برای یک پرواز را پیش روی شما بگذارد.

در این مقاله، سه وب‌سایت معتبر و اصلی خرید بلیط هواپیما را معرفی کرده و همچنین، روش دریافت تخفیف از هرکدام را نیز شرح خواهیم داد. اگر قصد سفر هوایی در آینده نزدیک را دارید، مطالعه این مقاله، خرید بلیط هواپیما را برایتان آسان‌تر، سریع‌تر و ارزان‌تر می‌کند.

فلایتیو

فلایتیو یکی از اصلی‌ترین وب‌سایت‌های فروش بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس در کشور ماست که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۳ و در ابتدا به‌عنوان شاخه‌ای از شرکت دورپرواز آغاز کرد. این وب‌سایت در ابتدا تنها بر روی فروش بلیط پروازهای خارجی تمرکز داشت؛ اما رفته‌رفته دامنه فعالیت‌های خود را گسترش داد. فلایتیو، یکی از موفق‌ترین استارتاپ‌های کشور در صنعت گردشگری است. از خدمات مهم این وب‌سایت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فروش بلیط پرواز داخلی و خارجی
  • رزرو هتل و تور
  • فروش بلیط اتوبوس و قطار

اما اصلی‌ترین فعالیت وب‌سایت فلایتیو، فروش بلیط هواپیما است و در این زمینه تقریبا با بسیاری از ایرلاین‌های ایرانی و چندین ایرلاین خارجی، همکاری دارد. خرید بلیط‌های سیستمی و چارتر از این وب‌سایت یا اپلیکیشن آن میسر بوده و دارای مزایای زیر است:

  • سرعت بالای جستجو
  • پشتیبانی هفت‌روزه و ۲۴ ساعته
  • شرایط منصفانه استرداد و جابجایی بلیط
  • امکان مرتب‌سازی نتایج بر اساس معیارهای مختلف نظیر قیمت، زمان پرواز و غیره

خرید بلیط از فلایتیو

برای این منظور کافی است که وارد وب‌سایت یا اپلیکیشن فلایتیو شده و در صفحه اول با انتخاب نوع پرواز داخلی یا خارجی، یک‌طرفه یا رفت‌وبرگشت بودن بلیط، مبدا و مقصد، تعداد مسافران و تاریخ سفر، پروازهای موجود را جستجو کنید. اما اصلی‌ترین روش گرفتن تخفیف از این وب‌سایت استفاده از کد تخفیف فلایتیو است. این کدها در وب‌سایت‌های ارائه‌دهنده کد تخفیف مانند تخفیفان قرار داده می‌شوند و مقدار و تاریخ انقضای مشخصی دارند.

فلای تودی

کد تخفیف خرید بلیط هواپیما از فلایتیو، فلای تودی و مستر بلیط

وب‌سایت فلای تودی، متعلق به شرکت آژانس آبنوس‌گشت تهران است که از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات گردشگری ارائه کرده است. این وب‌سایت، تمامی خدمات مربوط به سفر شامل رزرو بلیط هواپیما، قطار، ترانسفر، کروز و را انجام می‌دهد. یکی از خدمات ویژه این شرکت نیز بیمه‌های مسافرتی است.

فلای تودی در زمینه رزرو بلیط هواپیما با برترین ایرلاین‌های ایران و جهان به‌ویژه ایرلاین‌های فعال در منطقه خاورمیانه همکاری دارد. ایران‌ایر، ماهان‌ایر، کیش‌ایر، قشم‌ایر، امارات، ترکیش‌ایر، لوفتهانزا، قطر، اطلس‌گلوبال، اتریش‌ایرلاین، پگاسوس، هواپیمایی مالزی و بوتا ایرویز نمونه‌هایی از این هواپیمایی‌ها هستند. مجموع این ایرلاین‌ها به بیش از ۹۰۰ شرکت می‌رسد. مقاصد پروازی این ایرلاین‌ها تمامی نقاط ایران و بسیاری از نقاط جهان را پوشش می‌دهند.

از مزایای رزرو بلیط پرواز از فلای تودی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاربری آسان وب‌سایت و اپلیکیشن فلای تودی
  • جستجوی سریع و پیشرفته
  • ارائه بیمه مسافرتی
  • قوانین استرداد و جابجایی بلیط منصفانه و سهولت در انجام این امور
  • امکان خرید و رزرو بلیط از خارج از کشور
  • ارائه ارزان‌ترین و باکیفیت‌ترین پروازها بسته به اولویت‌های شما
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته و هفت‌روزه
  • امنیت بالای وب‌سایت در پرداخت‌ها

روش خرید بلیط از فلای تودی

برای رزرو بلیط پرواز داخلی یا خارجی از فلای تودی کافی است که وارد وب‌سایت یا اپلیکیشن آن شده و با مشخص کردن اطلاعات لازم برای سفر که برای شرکت فلایتیو ذکر شدند، روی دکمه جستجوی پرواز کلیک کنید. مزیت فلای تودی نسبت به فلایتیو این است که می‌توانید کلاس پروازی خود اعم از اکونومی، بیزنس یا فرست کلاس را نیز از ابتدا مشخص کنید. همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه جزئیات بیشتر ایرلاین‌های موردعلاقه یا ایرلاین‌هایی که نمی‌خواهید با آن‌ها سفر کنید را نیز مشخص کنید.

درصورتی‌که قصد خرید مقرون‌به‌صرفه‌تر را نیز دارید می‌توانید از کد تخفیف فلای تودی استفاده کنید. این کد تخفیف در وب‌سایت‌های ارائه‌دهنده کد تخفیف قرار داده می‌شود و در مقاطع مختلف سال برای پروازهای خارجی یا داخلی، مقادیر متفاوتی دارد. پس دریافت کد تخفیف خود هنگام پرداخت هزینه بلیط، آن را در کادر مربوطه وارد کنید.

مستربلیط

کد تخفیف خرید بلیط هواپیما از فلایتیو، فلای تودی و مستر بلیط

وب‌سایت مستربلیط نیز سابقه‌ای به‌اندازه وب‌سایت فلایتیو داشته و از سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات گردشگری از رزرو بلیط هواپیما و قطار تا رزرو هتل را شروع کرده است. این وب‌سایت، متعلق به شرکت خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی عتیق‌گشت اصفهان است و در طول فعالیت خود توانسته با محدود کردن خدمات اما بالا بردن کیفیت آن‌ها در جلب رضایت مشتریانش موفق عمل کند. مشهد، تهران، کیش، اصفهان، شیراز، اهواز دبی، استانبول، آنتالیا و بغداد از اصلی‌ترین مسیرهای پروازی این وب‌سایت هستند.

مستربلیط، خدمات خود را علاوه بر وب‌سایتش از طریق اپلیکیشن‌های کاربردی اندروید و iOS خود نیز ارائه می‌دهد. از مهم‌ترین مزایای خرید بلیط پرواز از مستربلیط موارد زیر هستند:

  • امکان خرید بلیط از برترین هواپیمایی‌های ایرانی و بین‌المللی
  • ارائه پیشنهادهای لحظه آخری
  • ارائه تخفیف‌های دوره‌ای و تخفیف اولین پرواز
  • ارائه مشاوره هوشمند سفر به‌صرفه
  • پشتیبانی هفت‌روزه و ۲۴ ساعته

خرید بلیط هواپیما از مستربلیط

خرید بلیط هواپیما از مستربلیط، مشابه دو وب‌سایت دیگری است که در این مقاله آن‌ها را بررسی کردیم. نتایج نشان‌داده‌شده برای پرواز خود را می‌توانید بر اساس قیمت، تعداد توقف، زمان پرواز، فرودگاه‌های مقصد، شرکت هواپیمایی و مدت‌زمان پرواز فیلتر نمایید. همچنین، استفاده از کد تخفیف مستر بلیط که در وب‌سایت‌هایی مانند تخفیفان قرار داده می‌شوند نیز تا حد خوبی هزینه‌های شما را کاهش خواهد داد.

سخن آخر

حتی با وجود اینترنت، تهیه بلیط پرواز همچنان می‌تواند فرآیندی خسته‌کننده و پراشتباه باشد. به همین دلیل، وب‌سایت‌های ارائه‌دهنده خدمات رزرو بلیط هواپیما روزبه‌روز محبوب‌تر شده‌اند. سه نمونه برتر از این وب‌سایت‌ها در کشور ما فلایتیو، فلای تودی و مستربلیط هستند. آن‌ها بیشتر مسیرهای داخلی و بسیاری از پروازهای خارجی را پوشش می‌دهند. با استفاده از کد تخفیف هریک از این وب‌سایت‌ها می‌توانید بلیط‌های مقرون‌به‌صرفه‌تری را در سریع‌ترین زمان ممکن، تهیه نمایید.

کد خبر: ۱۷۰٬۶۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha