۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱
تکمیل پروژه ی ان جی ال ۳۱۰۰ دهلران در دستور کار وزارت نفت قرار گیرد
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

تکمیل پروژه ی ان جی ال ۳۱۰۰ دهلران در دستور کار وزارت نفت قرار گیرد

ایلام- علیزاده، نماینده مردم دهلران در مجلس با اشاره به ظرفیت های نفت و گاز در دهلران، گفت: تکمیل پروژه ی ان جی ال ۳۱۰۰ دهلران در دستور کار وزارت نفت قرار گیرد.

بهزاد علیزاده در گفت و گو با بازار با اشاره به پروژه های بزرگ نفت،گاز و پتروشیمی منطقه از جمله ان جی ال ۳۱۰۰ و پتروشیمی دهلران، اظهار کرد: این پروژه ها بارقه های امیدی را در دل جوانان و مردم استان روشن کرده که شرکت اویک راه اندازی و تکمیل پروژه ی ان جی ال ۳۱۰۰ را برای اسفند ۱۴۰۱با هدف تامین خوراک پتروشیمی دهلران برنامه ریزی کرده و در چارچوب این برنامه زمانبندی، تعهدات خود را دنبال می کند.

وی ادامه داد: تحقق این برنامه زمان بندی برای تاریخ یادشده نیازمند تامین خوراک از سه ایستگاه آذر ، بیات و چشمه خوش است که سهم میدان نفتی چشمه خوش از این میزان ۴۵ درصد است.

نماینده مردم افزود: متاسفانه تحرکات و اقدامات انجام شده طی ماه های گذشته نشان می دهد که خوراک میدان نفتی چشمه خوش از طریق یک واحد مینی ان جی ال از شهرستان دهلران خارج می شود که این موضوع علاوه بر اینکه در آینده تهدیدی برای تامین خوراک پروژه های ان جی ال و همچنین پتروشیمی دهلران است،موجی از نارضایتی مردم شریف و مرزدار منطقه را بوجود آورده که می تواند آثار و تبعات اجتماعی منفی به همراه داشته باشد.

علیزاده تصریح کرد: با عنایت به مباحث مطروحه و با توجه به رایزنی های قبلی انتظار می رود برای جلوگیری از تضییع حقوق مردم این شهرستان،تدبیری اتخاذ گردد تا از انتفال خوراک میدان یادشده ممانعت به عمل آمده و مسیر برای راه اندازی و بهره برداری از پروژه های ان جی ال و پتروشیمی دهلران هموار شود.

کد خبر: ۱۶۸٬۴۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha