۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
آغاز تولید انبوه آریسان ۲ در ایران خودرو خراسان

آغاز تولید انبوه آریسان ۲ در ایران خودرو خراسان

هم‌زمان با سال‌روز ولادت با سعادت امام رضا (ع)، تولید انبوه وانت آریسان ۲ در شرکت ایران خودرو خراسان آغاز می‌شود.

به گزارش بازار، با راه اندازی و تجهیز خطوط تولید جدید و اتمام مراحل پیش تولید، مجوزها و تاییدیه‌های لازم اخذ و تولید وانت آریسان ۲ در ایران خودرو خراسان آغاز خواهد شد.

مدیرعامل ایران خودرو خراسان در این خصوص گفت: پروژه تولید وانت آریسان ۲ با نظارت کامل نمایندگان معاونت‌های تحقیقات، طراحی و تکوین محصول و همچنین کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو در سایت خراسان انجام شده و با دریافت تاییدیه ها و مجوزهای لازم، تولید انبوه این خودروی جدید به زودی در ایران خودرو خراسان آغاز خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان، بیژن زاهدی فرد با اشاره به این‌که این خودرو مجهز به موتور جدید XU۷P است افزود: آریسان ۲ دارای استاندارد آلایندگی یورو پنج است و یکی از محصولات گروه صنعتی ایران خودرو است که تمامی استانداردهای لازم را با نمره مطلوب دریافت کرده است.

زاهدی فرد افزود: تولید این محصول با تعداد روزانه ۲۰ دستگاه آغاز می‌شود و امیدواریم به مرور با جذب نیروی انسانی لازم که برای ۴۰۰ فرصت شغلی جدید ایجاد خواهد شد، در پایان سال «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» بتوانیم به هدف ۴۰ هزار دستگاه در سال برسیم.

کد خبر: ۱۵۵٬۰۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha