۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹
تشدید نظارت بر توزیع فرآورده‌های دامی در کشور تا پایان عید فطر| کمبود مرغ نخواهیم داشت
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

تشدید نظارت بر توزیع فرآورده‌های دامی در کشور تا پایان عید فطر| کمبود مرغ نخواهیم داشت

اصفهان - اسدی، مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان دامپزشکی کل کشور گفت: طرح تشدید نظارت بر روند توزیع فرآورده های دامی با بیش از چهار هزار تیم سیار بازرسی تا پایان عید فطر در کشور ادامه دارد.

امین اسدی در حاشیه سفر به اصفهان در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه سازمان دامپزشکی و ادارت مربوطه در ایام تعطیلات نوروز بی وقفه در حال تلاش برای تامین مایحتاج ضروری مردم بودند، اظهار داشت: تیم های مختلف این سازمان در سراسر کشور برای تامین امنیت غذایی هموطنان به خصوص در ایام نوروز و مسافرت های انجام شده به صورت مداوم در حال بازرسی از اماکن مختلف بودند.

وی با بیان اینکه طرح تشدید نظارت سازمان دامپزشکی کل کشور بر روند توزیع فرآورده های دامی از ۱۴ اسفند شروع و تا پایان عید سعید فطر ادامه خواهد داشت: این روند در کشتارگاه ها و رستوران ها و مراکز توزیع فرآورده های دامی با حساسیت بیشتری انجام می شود.

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به اینکه بیش از چهار هزار تیم بازرسی در سراسر کشور به این مهم مشغول هستند، تصریح کرد: تیم های ثابت نیز در ادارات وجود دارند تا این طرح با تلاش همکاران ما به بهترین نحو انجام شود.

وی با اشاره به اینکه تلاش های شبانه روزی در راستای ایجاد امنیت غذایی و سلامت جامعه ضروری است، خاطرنشان کرد: طبق هماهنگی انجام شده با شرکت پشتیبانی امور دام مقرر شده است تا مازاد کشتار صورت گرفته از سوی این شرکت نیز خریداری شود تا هیچگونه کمبود مرغی در بازار احساس نشود.

اسدی تاکید کرد: مردم جهت کمک به تشدید این نظارت‌ها می‌توانند انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۲ اعلام و پیگیری کنند، همچنین مردم می‌توانند تصاویر و فیلم های نظارت میدانی خود را در راستای کنترل بهداشتی محصولات پروتئینی به شماره ۰۹۹۲۸۸۴۵۸۲۳ در پیام‌رسان بله ارسال کنند.

ماهی های قرمز را در رودخانه رهاسازی نکنید
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در آستانه پایان تعطیلات نوروزی هستیم، خاطرنشان کرد: با توجه به توصیه های مربوطه از مردم عزیز ایران می خواهیم ماهی های قرمز خود را به هیچ عنوان در رودخانه و یا نهرها رهاسازی نکنند و در محل هایی تعبیه شده در سطح شهرها رهاسازی ماهی های نوروزی انجام شود.

کد خبر: ۱۴۲٬۸۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha