۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
خرید بلیط هواپیما با گارانتی بهترین قیمت

خرید بلیط هواپیما با گارانتی بهترین قیمت

مدیریت هزینه‌ها مهم‌ترین مساله‌ای است که به هنگام برنامه‌ریزی برای سفر با آن مواجهیم.

به گزارش بازار، مدیریت هزینه‌ها مهم‌ترین مساله‌ای است که به هنگام برنامه‌ریزی برای سفر با آن مواجهیم. همه ما در این زمان، سعی در کاهش هزینه‌هایی همچون خرید بلیط هواپیما ، رزرو هتل و ... داریم. فلای تودی با شناسایی این نیاز شرایطی را فراهم کرده تا خرید بلیط هواپیما را با گارانتی بهترین قیمت انجام دهید و هزینه‌های سفرتان را به میزان قابل توجهی بکاهید.

احتمالا این سوال برایتان پیش می‌آید که فلای تودی چگونه توانسته خرید بلیط هواپیما با بهترین قیمت را برای کاربرانش ممکن کند. این سوالی است که در ادامه این مطلب پاسخ آن را می‌یابید. پس با ما همراه باشید.

در چند ثانیه و با چند کلیک ارزان ترین بلیط را از فلای تودی بخرید

پیدا کردن ارزان ترین بلیط هواپیما در فلای تودی کار بسیار آسانی است. برای این کار باید به منوی پرواز در فلای تودی بروید و وارد یکی از بخش‌های پرواز داخلی یا خارجی شوید. در این قسمت باید اطلاعات مورد نیاز برای خرید بلیط هواپیما را وارد کنید. این اطلاعات شامل یکطرفه یا رفت و برگشت بودن بلیط، نام مبدا و مقصد، تاریخ پرواز، تعداد مسافران، کلاس پروازی و ... می‌شود.

پس از وارد کردن اطلاعات، کلید جستجوی پرواز را بزنید و کمی منتظر بمانید. بعد از چند ثانیه فهرستی از پروازهای دارای جای خالی برای مقصد و روز انتخابی‌تان را خواهید دید.

شاید فکر کنید برای خرید بلیط هواپیما با ارزان ترین قیمت، باید تمام فهرست را بررسی کنید؛ اما سخت در اشتباهید. این فهرست بر اساس قیمت و از ارزان ترین به گران ترین مرتب شده است؛ بنابراین اولین مورد در لیست پروازها، ارزان ترین آنهاست. با کلیک روی پرواز مورد نظر، وارد کردن مشخصات مسافران و پرداخت هزینه، بلیط هواپیما در لحظه برای شما صادر می‌شود.

به همین آسانی، خرید بلیط هواپیما را با کمترین قیمت انجام دهید و از سفر ارزان و به‌صرفه خود، لذت ببرید.

بلیط چارتری و لحظه آخری را به آسانی بیابید

یکی از راه‌هایی که افراد برای کاهش هزینه سفر از آن استفاده می‌کنند، خرید بلیط هواپیما چارتر یا بلیط لحظه آخری است. با وجود اینکه این بلیط‌ها همیشه هم ارزان ترین گزینه موجود برای خرید بلیط هواپیما نیستند، اما در فلای تودی ترتیبی‌ داده‌ایم تا بتوانید فهرستی از این پروازها را به راحتی ببینید.

برای آنکه از بلیط‌های لحظه آخری و چارتر باخبر شوید باید در ابتدا پرواز مورد نظرتان را جستجو کنید. تمام مراحل لازم برای خرید بلیط هواپیما را پشت سر بگذارید تا به صفحه نتایج جستجو برسید.

در صفحه نتایج جستجوی پرواز، با فیلترها و گزینه‌های متنوعی در سمت راست صفحه مواجه می‌شوید. برای دیدن فهرست پروازهای چارتر، روی فیلتر چارتر کلیک کنید و اگر به دنبال بلیط لحظه آخری هستید، با فعال کردن فیلتر لحظه آخری، فهرستی از پروازهایی که چیزی به بلند شدنشان از زمین نمانده، را ببینید.

خرید بلیط هواپیما با گارانتی بهترین قیمت

به تقویم قیمتی توجه کنید

ابزارهای متنوعی برای خرید بلیط هواپیما با کمترین قیمت در فلای تودی وجود دارد. این ابزارها در صفحه نتایج جستجو در دسترس تان هستند و به شما در خرید بلیط ارزان کمک می‌کنند.

یکی از این ابزارها، تقویم قیمتی فلای تودی است. این تقویم، پایین‌ترین قیمت خرید بلیط هواپیما در حوالی تاریخ انتخابی شما را نشان می‌دهد. بنابراین شما با یک نگاه می‌توانید ارزان ترین بلیط هواپیما را پیدا کنید و اگر امکان تغییر تاریخ سفرتان را داشته باشید، هزینه کمتری برای خرید بلیط هواپیما بپردازید. در برخی مواقع، با تغییر تاریخ سفر حتی به اندازه یک روز، کاهش چشمگیری در هزینه بلیط هواپیما اتفاق می‌افتد.

تحلیل نمودار قیمتی را فراموش نکنید

از دیگر ابزارهایی که در فلای تودی در دسترس شما قرار دارند، می‌توان به نمودار قیمتی اشاره کرد. این ابزار، یک چارت خطی است که بیشینه، کمینه و متوسط هزینه خرید بلیط هواپیما را به شما نشان می‌دهد. بر اساس اطلاعات این چارت، می‌توانید تحلیلی درست در مورد قیمت بلیط هواپیما داشته باشید و با تغییر هوشمندانه تاریخ سفر، هزینه خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید.

اگر امکان تغییر تاریخ پروازتان را داشته باشید، نمودار قیمتی فلای تودی کمک زیادی به شما خواهد کرد تا خرید بلیط هواپیما را با قیمتی بسیار کمتر از تصورتان، انجام دهید و سفری ارزان را تجربه کنید.

خبر ارزان شدن بلیط هواپیما را در ایمیلتان دریافت کنید

پس از جستجوی بلیط هواپیما به مقصد مورد نظر و تاریخ انتخابی‌تان، ابزاری را در سمت راست صفحه خواهید دید که به شکل یک زنگوله است. این یکی از امکانات خوب و کارآمد فلای تودی به شمار می‌رود و با نام سرویس اطلاع از آخرین قیمت، شناخته می‌شود.

مسلما می‌دانید یکی از راه‌های خرید بلیط هواپیما ارزان، بررسی مداوم قیمت است تا به محض ارزان شدن بلیط برای خرید آن اقدام کنید. احتمالا شما هم به خاطر کارهای روزانه و شلوغی‌های روزمره، فرصت انجام این کار را ندارید و نمی‌توانید قیمت‌ها را مرتبا چک کنید. سرویس اطلاع از آخرین قیمت، این کار را برای شما آسان می‌کند.

در صفحه نتایج جستجو، این سرویس را با وارد کردن ایمیلتان فعال کنید و منتظر بمانید. در این مدت به کارهای روزمره‌تان بپردازی اما آلارم ایمیلتان را روشن بگذارید. به محض ارزان شدن بلیط هواپیما برای تاریخ و مقصد مورد نظرتان، خبر آن به ایمیل شما ارسال می‌شود. با این کار، می‌توانید به سرعت خرید بلیط هواپیما را با قیمتی پایین‌تر انجام دهید. همه چیز به همین راحتی خواهد بود!

خرید بلیط هواپیما با گارانتی بهترین قیمت

با خیال راحت خرید خود را انجام دهید

پشتیبانی ۲۴ ساعته فلای تودی همیشه در دسترس شماست و خیالتان را از بابت همه چیز راحت می‌کند.

در صورت داشتن هر گونه سوال پیش ار خرید بلیط هواپیما، می‌توانید با پشتیبانی تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید. اگر در روند خرید بلیط هواپیما مشکلی پیش آمد، نگران نشوید، تیم پشتیبانی فلای تودی کنار شماست تا مشکل به صورت کامل رفع شود و خرید خود را کامل کنید.

بنابراین با خیال راحت خرید بلیط هواپیما را از فلای تودی انجام دهید و نگران هیچ چیز نباشید.

کد خبر: ۱۳۱٬۲۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha