۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹
۷ میلیارد تومان اعتبار به دامداران البرز اختصاص یافت
معاون جهاد کشاورزی البرز:

۷ میلیارد تومان اعتبار به دامداران البرز اختصاص یافت

کرج- معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان البرز از اختصاص هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعتبارات مرحله اول «دامدار کارت» به دامداران استان البرز خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی البرز، مسعود کریمی با بیان تخصیص ۷۶ میلیارد ریال اعتبار به دامداران استان البرز، افزود: با هدف تأمین سرمایه در گردش واحدهای دامداری و توزیع اعتبارات «دامدار کارت» در مرحله اول سال جاری ۷۶ میلیارد ریال جهت تأمین نقدینگی دامداران روستایی و عشایری، اعتبارات دامدار کارت به استان البرز اختصاص یافته است.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان البرز اظهار کرد: در این طرح به ازای هر راس گوسفند پلاک شده ۳۰۰ هزار تومان و به ازای هر رأس گاو پلاک شده ۷۰۰ هزار تومان در قالب کارت اعتباری با سود ۱۱ درصد تامین اعتبار شده است که برای تأمین نهاده های دامی در اختیار دامداران متقاضی قرار می گیرد.

کریمی با بیان اینکه این طرح با همکاری بانک کشاورزی و در راستای افزایش نقدینگی و تأمین سرمایه در گردش دامداران استان در قالب کارت های ده، بیست و ۵۰ میلیون تومانی اجرا می شود، از همه دامداران استان خواست جهت ثبت نام به سامانه سیتا مراجعه و نسبت به دریافت کارت مذکور اقدام کنند.    

کد خبر: ۱۲۶٬۴۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha