۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
افزایش سرمایه گذاری خارجی در استان‌های مرزی مورد توجه است
معاون وزیر اقتصاد و دارایی در گفتگو با بازار:

افزایش سرمایه گذاری خارجی در استان‌های مرزی مورد توجه است

اردبیل- عسگری، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد و دارایی گفت:در استان‌های مرزی افزایش حضور سرمایه‌گذاران خارجی مورد توجه است تا بخشی از تحولات با ایجاد بسترهای سرمایه‌گذاری مولد فراهم آید.

علی عسگری در حاشیه مراسم معارفه مدیرکل جدید امور اقتصادی و دارایی اردبیل در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: بهبود فضای کسب و کار در استان ها با جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی رویکرد وزارت اقتصاد و دارایی است که تسهیل فرآیندها اعم از اداری، بانکی و صدور مجوزها در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: مولدسازی دارایی های دولت در تعیین تکلیف اموال مازاد دستگاه های اجرایی استان همچنین استفاده موثر از اموال دولتی در چارچوب قوانین و مقررات مورد تاکید و توجه جدی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد و دارایی افزود: همه باید تلاش موثری را انجام دهیم تا با بهره گیری از قابلیت های سرمایه گذاری و افزایش توان واحدهای تولیدی بتوانیم اقدامات موثری را در توانمندسازی فعالیت ها در این بخش انجام دهیم.

عسگری ضرورت رفع موانع پیش روی سرمایه گذاران و پشتیبانی از طرح های موفق و کارآمد را یادآور شد و بیان کرد: براساس منویات مقام معظم رهبری باید سرمایه گذاری به شکل همه جانبه مورد حمایت و پشتیبانی قرار گیرد تا کشور در این برهه حساس با تکیه بر توان داخلی خود بتواند از پیچ تحریم ها عبور کند.

وی اعمال نظارت بر عملکرد ذیحسابان و مدیران مالی را یادآور شد و تصریح کرد: راهبری و مدیریت مرکز خدمات سرمایه گذاری و تهیه نقشه راه با هدف تامین مالی خارجی به همراه پیگیری وصول گزارش ها و درآمدهای استان با همکاری همه دستگاه ها به ویژه اقتصاد و دارایی انجام می شود.

کد خبر: ۱۲۲٬۵۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha