۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴
مرسدس بنز A کلاس فیس لیفت جزئی شد
ریز جثه آلمانی آماده ورود به بازار

مرسدس بنز A کلاس فیس لیفت جزئی شد

گروه خودروسازی مرسدس بنز A کلاس را فیس لیفت جزئی کرده و آن را با قوای محرکه جدید راهی بازار خواهد کرد. طراحی این نسل از A کلاس مشابه محصولات CLA و GLB است.

بازار؛ گروه خودرو: گروه خودروسازی مرسدس بنز در حال باز طراحی هاچ بک محبوب خود یعنی A کلاس است، این خودروساز در زمان تست کاموی A کلاس در برف جاده های سوئد، شکار دوربین خبرنگاران شد. آنچه در تصاویر مشهود است، A کلاس تغییر چندانی در طراحی نداشته و با استتارهای بدنه روی سپر و چراغ های جلو در حرکت بوده است. آنطور که به نظر می رسد طراحی A کلاس بر گرفته از محصولات CLA و GLB است، این نسل از خودرو به زودی راهی بازارها خواهد شد.

گروه خودروسازی مرسدس بنز به دنبال تغییرات اساسی A کلاس نیست، بلکه در نمای جلو و عقب برای افزایش سهم در بازار و رضایت مشتریان تغییرات کوچکی اعمال کرده است. علاوه بر فیس لیفت سپر و چراغ ها، بخش های آیرودینامیکی سپر نیز باز طراحی شده است. همچنین لوگوی این خودرو بسیار حساس به نظر می رسد و احتمالا سنسورهای سیستم کمکی راننده و ایمنی در آن تعبیه و جانمایی شده است.

آنچه که در طراحی عقب خودرو به نظر می رسد، ارتفاع این خودرو نسبت به نسل پیشین افزایش یافته و احتمال تغییر سیستم فنر بندی وجود دارد. از آن سو برای بهبود پایداری و چسبندگی این محصول ظاهرا در سپر عقب یک دیفیوژر نصب شده که تفاوت چندان قابل توجهی از نظر طراحی ایجاد نکرده است. هرچند پیش بینی می شود مرسدس بنز برای کلاس A فیس لیفت فناوری های جدید سرگرمی و اتصال را به همراه جدیدترین امکانات رفاهی تعبیه کرده است.

یکی از مواردی که مرسدس بنز ممکن هست برای A کلاس فیس لیفت تغییر دهد، قوای محرکه این محصول بوده که نقدهای فراوانی به آن وارد است. شنیده ها حاکی از آن است که این خودروساز آلمانی از پیشرانه جدید با به روز رسانی برای این هاچ بک پر طرفدار استفاده کند. البته گفتنی است که پیشرانه جدید محصول به روز رسانی شده سفارش جیلی بوده که جایگزین پیشرانه مشابه رنو نصب در A کلاس های فعلی موجود در بازار خواهد شد.

بنابراین باید منتظر بود و دید که مرسدس بنز برای محصولات به روز شده در اوایل سال آینده چه برنامه ای دارد، البته پیش بینی می شود خودروهای ۲۰۲۳ رقابت جدی براساس پیشرانه و طراحی داشته باشند.

کد خبر: ۱۲۱٬۱۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha