۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
نرم افزار طراحی «هوم استایلر» بدون نیاز به نصب و با قابلیت های فراوان
تازه های نرم افزار؛

نرم افزار طراحی «هوم استایلر» بدون نیاز به نصب و با قابلیت های فراوان

نرم افزار جدید هوم استایلر (Homestyler) اما یک یک نرم افزار جدید آنلاین بوده که می توانید مدرن ترین و بهترین طرح های خود را با اسفاده از آن و البته به صورت آنلاین انجام دهید.

به گزارش بازار، مزیت استفاده از سرویس آنلاین این است که نه تنها به صورت خودکار بر روی هر نوع پلتفرمی اجرا می شود، بلکه می توانید از هر دستگاهی وارد اپلیکیشن مورد علاقه خود شده و به کار با آن ادامه دهید.

در میان اپلیکیشن های موجود در بازار، نرم افزارهای مربوط به طراحی قطعا یکی از پر کاربردترین دسته های نرم افزاری هستند که روزانه مورد استفاده بسیاری از طراحان قرار می گیرند. اما مشکل این نرم افزارها این است که بسیاری از آنها بسیار سنگین بوده و به هنگام نصب یا اجرا دچار مشکل می شوند. 

نرم افزار جدید هوم استایلر (Homestyler) اما یک یک نرم افزار جدید آنلاین بوده که می توانید مدرن ترین و بهترین طرح های خود را با اسفاده از آن و البته به صورت آنلاین انجام دهید. 

اگرچه تنها شرط استفاده از هوم استایلر، استفاده از مرورگر Google Chrome است که آن را به بهترین شکل اجرا می کند. البته به نظر نمی‌رسد که «مایکروسافت اج» با آن تضادی داشته باشد، اما با این حال هوم استایلر به کاربران فایرفاکس توصیه می‌کند که برای کار با آن از کروم استفاده کنند تا از تجربه طراحی روان‌تر اطمینان حاصل کنند. در خصوص Safari نیز بحث متفاوت است: آن مرورگر "در حال حاضر" از سوی اپل پشتیبانی و به روز نمی شود.

خبر خوب این است که یک طرح رایگان به نام Basic وجود دارد. محدودیت ها مربوط به رندرهای طراحی شماست. به عنوان مثال، اگرچه هر سه پلن (Basic، Pro و Master) به شما امکان می دهند تعداد رندرهای تصویر تا سقف ۱K به صورت نامحدود ایجاد کنید.

HomeStyler: 3D configurator of interior fitting-out | Download Scientific  Diagram

ولی برای استفاده از رندرهای ۲k و ۳k، باید از طرح های بالاتر از Basic استفاده کنید که مشمول هزینه خواهد شد. 

پلن Basic حتی نمی تواند به رندرهای ۴K یا پانورامای ۱۲K دسترسی داشته باشد. حذف واترمارک نیز در نسخه رایگان موجود نبوده و همچنین ویژگی هایی مانند روتوش که برای کاربران حرفه ای و مستر در دسترس هستند، در نسخه رایگان موجود نیست.

گزینه های مربوط به ساخت ویدیو نیز وجود دارد، اما مدت زمان و کیفیت آنها محدود است. برای مثال. کاربر مستر می تواند یک ویدیوی ۳۰ ثانیه ای ۱۰۸۰p ایجاد کند، در حالی که کاربر Pro تنها امکان ساخت ویدئوی ۱۰ ثانیه ای دارد.

کد خبر: ۱۲۰٬۴۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha