مرکز دائمی فروش محصولات و خدمات ایرانی در قزاقستان راه‌اندازی می شود
رئیس اتاق بجنورد:

مرکز دائمی فروش محصولات و خدمات ایرانی در قزاقستان راه‌اندازی می شود

پورآبادی، رئیس اتاق بجنورد می‌گوید: با توافق این اتاق با مقامات دولتی استان آلماتی قزاقستان به زودی مرکز دائمی فروش محصولات و خدمات ایرانی در این کشور راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از اتاق ایران، رئیس اتاق بجنورد گفت: طی توافق انجام شده اتاق با مقامات استانداری آلماتی قزاقستان به زودی مرکز دائمی فروش محصولات و خدمات ایرانی در استان آلماتی ایجاد خواهد شد.

سعید پورآبادی با اعلام این مطلب  اظهار کرد: در سفر هیات تجاری خراسان شمالی به قزاقستان این توافق انجام شده و طی چند روز آینده قرارداد مکتوب مبنی بر  واگذاری  ۱۰ هکتار زمین (۱۰۰ هزار متر) برای ایجاد این مرکز امضا خواهد شد.

محمد اشرف اکبری، رئیس مرکز نوآوری مبادلات تجاری ایران و قزاقستان نیز اظهار کرد: با ایجاد و راه اندازی این مرکز استان خراسان شمالی به نیابت از کشور جمهوری اسلامی ایران صاحب این مرکز تجاری خواهد بود تا کل کالاهای ایرانی دراین مرکز به فروش برسد.

هیاتی تجاری استان خراسان شمالی از ۲۲آبان ماه امسال به مدت یک هفته به کشور قزاقستان سفر کردند که این هیات  متشکل از شرکت‌های توانمند در حوزه صنعت، معدن وکشاورزی و گردشگری هستند.

کد خبر: ۱۱۸٬۴۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha