۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹
وزارت نفت برای رفع مشکلات کارکنان در کوتاه‌مدت تلاش می‌کند
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت:

وزارت نفت برای رفع مشکلات کارکنان در کوتاه‌مدت تلاش می‌کند

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت تأکید کرد که رفع مشکلات کارکنان صنعت نفت در کوتاه‌مدت در دستور کار است.

به گزارش بازار به نقل از شانا، مهدی علی‌مددی دیروز (دوشنبه، دهم آبان‌ماه) در جمع مدیران نفت و گاز اروندان، پس از استماع صحبت‌های مدیرعامل این شرکت درباره مشکلات ساختار سازمانی، منازل و امور رفاهی کارکنان رسمی، طبقه‌بندی مشاغل نیروهای ارکان ثالث و تنوع قراردادهای امضا شده با نیروی انسانی غیررسمی شرکت گفت: ما در کنار کارکنان نفت و گاز اروندان خواهیم بود و با نگاهی کاملاً متفاوت نسبت به گذشته، رفع موانع پیش روی منابع انسانی را در اولویت قرار داده و موجبات رضایتمندی این سرمایه جوان را فراهم خواهیم آورد.

رفع مشکلات نیروهای رسمی و غیررسمی در کوتاه‌مدت
وی با تأکید بر رصد مستمر مسائل، افزود: تصمیم‌هایی که در این نشست گرفته شد، به‌طور جدی پیگیری می‌شود تا در بازه کوتاه‌مدت، مشکلات همه نیروها اعم از رسمی و غیررسمی برطرف شود.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت با اشاره به رتبه دوم شرکت نفت و گاز اروندان در عرصه تولید نفت کشور، اعلام کرد: با وجود این، این شرکت هنوز ماهیت و جایگاه اصلی خود را نیافته و کارکنان این شرکت افزون بر منازل سازمانی، از امکانات درمانی، رفاهی و درمانی مختص به خود نیز بی‌بهره هستند.

رفع ابهام‌های طرح طبقه‌بندی مشاغل کارکنان ارکان ثالث
علی‌مددی در نشست با مدیران و رؤسای شرکت ملی حفاری ایران نیز هدف از برگزاری نشست‌های مشترک را حل مسائل و مشکلات مجموعه کارکنان اعم از پیمانکاری، قراردادی و رسمی همسو با ایجاد انگیزش بیشتر و افزایش بازده کار دانست و گفت: رویکرد این معاونت، نگاه ویژه به سرمایه‌های انسانی و استفاده از خرد جمعی در تصمیم‌گیری است.

وی گفت: تصمیم گرفته شده که نشست‌های مربوط به حوزه منابع انسانی به‌صورت میدانی در مناطق عملیاتی با حضور مدیران و کارشناسان شرکت‌های تابع برگزار و ضمن استماع دیدگاه‌های مجموعه کارکنان، با مشورت و خرد جمعی نسبت به اتخاذ راهکارهای مناسب و شتاب‌بخشی در تصمیم‌گیری‌ها عمل شود.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت با بیان اینکه طرح طبقه‌بندی نیروهای پیمانکاری با استفاده از دیدگاه‌های کارشناسان شرکت‌ها بازبینی می‌شود و درباره رفع ابهام‌های آن اقدام خواهد شد، با اشاره به نقش شرکت ملی حفاری ایران در فرآیند تولید، از تلاش‌های کارکنان سختکوش این شرکت در بخش‌های مختلف قدردانی کرد.

بر اساس این گزارش، علی‌مددی در سفر به استان خوزستان، در جمع مدیران و رؤسای شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت گاز استان خوزستان نیز حاضر شده و از نزدیک در جریان مشکلات سرمایه انسانی شاغل در این شرکت‌ها قرار گرفته است.

کد خبر: ۱۱۵٬۳۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha