۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
طرح فاصله‌گذاری اجتماعی برای کنترل کرونا در استان سمنان اجرا شد
معاون استاندار سمنان:

طرح فاصله‌گذاری اجتماعی برای کنترل کرونا در استان سمنان اجرا شد

سمنان - معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان از اجرای کنترل و فاصله گذاری اجتماعی در مبادی شهرهای استان خبر داد و گفت: کاهش بیماری کرونا هدف و محور اصلی این برنامه است.

به گزارش خبرنگار بازار، حبیب الله خجسته پور پیش از ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از طرح غربالگری ورودی و خروجی شهرستان سمنان و مهدی‌شهر با حضور فرمانداران این دو شهرستان ضمن بیان اینکه طرح فاصله‌گذاری اجتماعی برای کنترل کرونا در استان سمنان اجرا شده است، تاکید کرد: علاوه بر این اقدام طرح غربالگری، پایش و تب سنجی از مسافران عبوری در ورودی و خروجی‌های استان انجام می‌شود

وی هدف از این طرح را قطع زنجیره انسانی کرونا ویروس در استان سمنان دانست و تصریح کرد: هشت شهرستان استان سمنان میزبان این طرح ها هستند.

معاون استاندار سمنان ادامه داد: تب‌سنجی و غربالگری در قالب طرح‌های کنترل و فاصله گذاری اجتماعی در تمامی ورودی شهرهای استان اجرا می‌شود.

خجسته پور با اشاره به محدودیت های ترافیکی و تردد در شهرهای استان سمنان گفت: ورود وسایل نقلیه غیربومی از بعدازظهر ۱۲ فروردین به شهرستان ها ممنوع است.

وی گفت: بر اساس تدابیر اندیشیده‌شده از بعد از ظهر روز ۱۲ فروردین هیچ خودرو غیربومی اجازه ورود به شهرستان ها را ندارد و با متخلفان برخورد قانونی شدید می شود.

کد خبر: ۱۱٬۵۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha