۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
 شتاب در روند واکسیناسیون کرونا ضروری است
رئیس‌جمهور:

شتاب در روند واکسیناسیون کرونا ضروری است

رئیس جمهور در جلسه کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا تاکید کرد: شتاب مضاعف در روند واکسیناسیون گروه‌های مختلف شغلی ضروری است.

به گزارش بازار، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی روز پنج شنبه پس از دریافت گزارش کمیته‌های تخصصی ستاد مقابله با کرونا درمورد اقدامات انجام شده در زمینه روند واکسیناسیون و مهار بیماری در کشور با قدردانی از اقدامات انجام شده در جهت تامین واکسن و انجام واکسیناسیون، ایجاد شتاب مضاعف در روند واکسیناسیون گروه‌های مختلف شغلی را مورد تاکید قرار داد.

وی با اشاره به اهمیت توجه به بیماریابی با اجرای کامل طرح پایش شهید سلیمانی، گفت: تقویت فرایند درمان سرپایی و آموزش همگانی برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و اعلام هشدارهای به موقع و لازم، در کنترل بیماری تاثیر فراوانی دارد.

رییس جمهور تاکید کرد: نظارت بر اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی و اعمال قانون و توجه به رعایت موارد بهداشتی در تمام مبادی ورودی کشور برای اتباع همه کشورها ضروری است.

رییسی همچنین بر تهیه نسخه جامع پیش بینی های پیشگیرانه برای مواجهه با موج های احتمالی آینده و گونه‌های جدید کرونا با تعیین وظایف همه دستگاه‌ها تاکید کرد.

حجت الاسلام رییسی تصریح کرد: اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع درباره تصمیمات اتخاذ شده برای بازگشایی مدارس باید مورد توجه ویژه مسئولین ذیربط قرار بگیرد.

در این جلسه پیشنهادات ناظر به کاهش محدودیت ها و جایگزین نمودن محدودیت‌های هوشمند بجای تعطیلات برای گروه‌های مختلف شغلی مطرح و مقرر شد این پیشنهادات در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا مورد بررسی قرار گیرد.

کد خبر: ۱۰۹٬۰۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha