۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
۴۰ میلیارد تومان پروژه آبخیزداری در استان سمنان تعریف شده است
معاون اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری سمنان:

۴۰ میلیارد تومان پروژه آبخیزداری در استان سمنان تعریف شده است

سمنان - معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری سمنان گفت: عملیات آبخیزداری برای ۲۴ حوزه منابع طبیعی و آبریز استان تعریف شده که مجموع اعتبارات آن ها ۴۰ میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگار بازار، فرهاد عبدالشاه صبح شنبه در نشست معاونان منابع طبیعی سمنان به میزبانی سالن جلسات این اداره کل با بیان اینکه ۴۰ میلیارد تومان پروژه در سال۹۸ و در حوزه آبخیزداری در سطح استان برنامه ریزی شد، ابراز کرد: این پروژه ها قرار بود در ۲۴ حوضه آب ریز استان سمنان انجام شوند.

وی با بیان اینکه تا پایان اسفند ماه ۹۸ توانستیم شاهد اتمام ۱۰ پروژه در حوضه های آبریز استان سمنان باشیم، ابراز کرد: مابقی طرح ها با اعتبارات صندوق توسعه ملی در دستور کار است.

انجام ۲۴ هزار هکتار طرح آبخیزداری در سال ۹۸

معاون منابع طبیعی استان سمنان با بیان اینکه این طرح ها با مساحت ۲۴ هزار و ۶۰۰ هکتار برای سال ۹۸ برنامه‌ریزی شده بود، بیان داشت: بخشی از این اعتبارات در سال ۹۸ تخصیص یافت  که توانستیم ۱۰ طرح را با مساعت ۲۴ هزار هکتار در حوضه های آب ریز استان انجام دهیم.

عبدالشاه عملیات آبخیزداری در حوضه چاشت خوران و شهرک صنعتی شهرستان سمنان، حوضه اگره، آستانه، شوراب و کلاته شهرستان دامغان، حوضه شوراب- سورخان، دهملا، ابرسج، تاش و ابر شهرستان شاهرود و حوضه ارمیان، قدس، میامی، باغچه و سوداغلن شهرستان میامی را از جمله طرح های اجرا شده در سال ۹۸ دانست.

وی گفت: در این سال همچنین حوضه چنداب و سنگاب شهرستان گرمسار، حوضه ده نمک شهرستان آرادان و حوضه آبگرم، عبدالله آباد شهرستان سرخه در کنار حوضه آسوران - جاشلو بار، گل رودبار، چاشم و هیکو شهرستان مهدی شهر اجرا شد.

کد خبر: ۱۱٬۳۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha