۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳
هفت واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن دستورالعملهای بهداشتی در یاسوج پلمپ شدند
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد:

هفت واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن دستورالعملهای بهداشتی در یاسوج پلمپ شدند

یاسوج- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: هفت واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن دستورالعملهای بهداشتی در یاسوج پلمپ شدند.

به گزارش خبرنگار بازار، سالار حسین پور ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در راستای مبارزه با بیماری کرونا اصناف استان تا پایان تعطیلات فعالیت ندارند و تنها فروشگاههای مواد غذایی، نانوایییها و میوه فروشها مجاز به فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه فروشندگان باید براساس مصوبه، موازین بهداشتی را رعایت کنند، اظهار داشت: پوشیدن دستکش، ماسک و استفاده از مواد ضدعفونی کننده در این واحدها الزامی است.

حسین پور تصریح کرد: همه واحدهای صنفی به ‌جز صنوف خبازان، میوه وتره بار، مرغ و ماهی، قصابان، خواروبار فروشان، داروخانه ها و فروشندگان اقلام بهداشتی که اکنون فعال هستند در مقابل سلامت مردم مسئولند.

وی افزود: گشتها و بازرسیهای مختلف به صورت شبانه روزی در استان در حال اجرا است و برای جلوگیری از تردد و تجمع مردم در سطح بازار و مکانهای پر ازدحام، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، اتاق اصناف مرکز استان، تعزیرات حکومتی، یگان امداد نیروی انتظامی و مرکز بهداشت، فعال هستند.

حسین پور تصریح کرد: در قالب شیفت های صبح و عصر این بازرسیها تا پایان تعطیلات نوروز انجام می شود.

کد خبر: ۱۰٬۸۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha