۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶
سری ۵ پلاگین هیبرید با ظاهری زیباتر در راه بازار
ب ام و محصولی جدید را معرفی خواهد کرد

سری ۵ پلاگین هیبرید با ظاهری زیباتر در راه بازار

همزمان با شروع به کار نمایشگاه مونیخ، نسل جدید ب ام و سری ۵ در زمان تست‌های خیابانی سوژه جاسوسی عکاسان شد، این نسل در دو تیپ پلاگین هیبرید و بنزینی با طراحی جدید به بازار خواهد آمد.

بازار؛ گروه خودرو: نمایشگاه خودروی مونیخ در دو روز گذشته محفلی برای رونمایی خودروهای جدید، سیاستگذاری خودروسازان و آینده محصولات تاکنون بوده است. همان قدر که خودروسازان در این نمایشگاه محصولات جدید رونمایی کردند، به همان میزان نیز خودروهای نسل جدید در دست تولید انبوه یا پاس کردن تست‌های نهایی برای راه یافتن به بازار دارند. گروه خودروسازی ب ام و امسال در مونیخ محصولات عدیده‌ای را معرفی و رونمایی کرد، اما از سدان پر طرفدار خود یعنی سری ۵ اطلاعاتی نداد.

همزمان با شروع به کار نمایشگاه مونیخ، نسل جدید ب ام و سری ۵ در زمان تست‌های خیابانی سوژه جاسوسی عکاسان شد. خودروی که با تغییرات فراوان در طراحی احتمالا به زودی وارد بازار شود. طراحی این خودرو احتمالا پس از تست‌های جاده‌ای دست خوش تغییراتی قرار گیرد، آنطور که به نظر می‌رسد ب‌ام‌و قصد دارد چراغ‌های این خودرو را تغییر دهد. هرچند که بدنه سری ۵ جدید با پوشش‌های استتاری مخصوص کاور شده بود تا ریز جزئیات طراحی مشخص نباشد، اما احجام بدنه این خودرو گویا بهبود ظاهر این خودرو است. سری ۵ جدید در دو تیپ پلاگین هیبرید و بنزینی به بازار راه خواهد یافت.

از آنجای که این خودروساز باواریایی برای تولید محصولات از سیستم قوای محرکه iDrive استفاده می‌کند، اما به احتمال بسیار زیاد نسل بعدی سری ۵ برای نخستین بار با سیستم قوای محرکه در SUV iX به بازار راه یابد. اگر این سدان پر فروش ب‌ام‌و مجهز به این فناوری پا به خیابان‌ها بگذارد، داشبورد این خودرو با دو صفحه نمایشگرد بزرگ اطلاعات دینامیکی و حرکتی لازم را مرتب برای راننده نشان می‌دهد.

آنطور که به نظر می‌رسد، سری ۵ با پیشرانه‌های جدید این خودروساز آلمانی معادلات بازار را تغییر خواهد دارد، ب‌ام‌و سعی دارد تا با عرضه نسخه‌های بنزینی، هیبریدی و پلاگین هیبرید برای این خودرو مشتریان را راغب به خرید هرچه بیشتر آن کنند. هرچند که زمزمه تولید نمونه الکتریکی آن نیز به گوش می‌رسد. البته الکتریکی سازی سری ۵ با فناوری پلاگین هیبرید و تمام الکتریکی خواهد بود.

با این تفاصیل می‌توان در پایان اشاره داشت که ابعاد این خودرو بزرگتر شده، طراحی آن بهبود و به روز و قوای محرکه براساس استانداردی اتحادیه اروپا تغییراتی را به دنبال داشته است. البته این محصول احتمالا با این طراحی به بازار راه نیابد و معرفی رسمی آن به پس از اتمام نمایشگاه مونیخ موکول شود.

کد خبر: ۱۰۶٬۶۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha