۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
 شماری از تعاونی‌های مازندران کاغذی هستند/ اهدای ۱۵۶۰ میلیارد وام
مدیرکل تعاونی مازندران:

شماری از تعاونی‌های مازندران کاغذی هستند/ اهدای ۱۵۶۰ میلیارد وام

ساری- اصغری، مدیرکل تعاون مازندران، احیای تعاونی‌های راکد را در استان ضروری دانست و گفت: برخی از تعاونی‌ها در استان فقط ثبت کاغذی شدند و وجود خارجی ندارند.

کامران اصغری در گفتگو با خبرنگار بازار شمار تعاونی های ثبت شده در استان مازندران را ۱۲ هزار واحد ذکر کرد و گفت: رتبه دوم تشکیل تعاونی ها را در کشور داریم و برخی تعاونی ها نیمه فعال و راکد هستند.

وی با اظهار اینکه شورای سیاستگذاری تعیین وضعیت تعاونی ها تشکیل شده است، ادامه داد: طی دو سال گذشته احیا و تعیین تکلیف تعاونی ها با جدیت پیگیری می شود و هر هفته جلسه بررسی مشکلات تعاونی ها برگزار می شود.

مدیرکل تعاون مازندران با عنوان اینکه سعی کردیم تعاونی های جدید را طبق سیاست های جدید و با حضور اعضای توانمند تشکیل دهیم تا مشکلات تعاونی های قدیمی را نداشته باشیم، گفت: در هفته تعاون، تعاونی که تولیدکننده کنتور آب در کشور است، افتتاح می شود.

اصغری با اشاره به فعالیت ستاد احیای واحدهای راکد در استان اظهار داشت: بسیاری از تعاونی ها تنها روی کاغذ و برای آنکه از تسهیلات کم بهره در زمان تاسیس بهره مند، شوند، ایجاد شدند و اکنون وجود خارجی ندارند.

وی یادآور شد: وقتی تسهیلات کم بهره نیازهای تعاونی ها را تامین نکرد، برخی از تعاونی ها به فراموشی سپرده شدند.

مدیرکل تعاون مازندران با بیان اینکه سال قبل هزار و ۵۶۰ میلیارد تومان تسهیلات داده شد، گفت: بخشی از این تسهیلات به شرکت های تعاونی پرداخت شده است.

کد خبر: ۱۰۶٬۳۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha