۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
۵۲غرفه عرضه میوه ایام عید در کهگیلویه وبویراحمددایر است/تعطیلی اصناف استان تا۱۵ فروردین
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد:

۵۲غرفه عرضه میوه ایام عید در کهگیلویه وبویراحمددایر است/تعطیلی اصناف استان تا۱۵ فروردین

یاسوج- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای توزیع میوه ایام عید در استان ۵۲ غرفه ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگاربازار، سالار حسین پور یکشنبه شب در حاشیه بازدید از غرفه های فروش میوه شب عید افزود: با توجه به جمعیت هر شهرستان، مقدار میوه تعین شده و درمجموع  ۶۰۰ تن میوه نوروزی با قیمت مصوب تنظیم بازار در استان توزیع می شود.

وی با بیان اینکه این میوه ها شامل سیب سفید و قرمز و پرتقال است، گفت: توزیع میوه تا ۱۴ فروردین ماه ادامه داشته و سیب سفید و قرمز کیلویی شش هزار تومان و پرتقال کیلویی هفت هزار تومان به مردم عرضه می شود.

حسین پور با اشاره به تهمیدات لازم در راستای جلوگیری از شیوع کرونا و عدم ازدحام در غرفه ها گفت: در این غرفه ها باید نکات بهداشتی رعایت و  با افزایش غرفه ها از ازدحام جلوگیری شود.

وی افزود: همچنین ۱۲۰ تن گوشت منجمد، ۱۲۰ تن مرغ منجمد، ۳۵۰تن برنج و ۲۹۲تن شکر نیز برای شب عید توزیع شد.

حسین پور با بیان اینکه در راستای مقابله با ویروس کرونا جشنواره فروش اینترنتی با عنوان "همدلی مردم و اصناف" برگزار می شود، اظهار داشت: این جشنواره فرصتی مناسب برای ایجاد بستر فروش از طریق کسب و کارهای اینترنتی، بازرگانها و ...است.

وی افزود: همچنین در راستای مبارزه با این ویروس، کسبه و بازاریان باید صنوف خود را تا ۱۵ فروردین ماه تعطیل کنند.

حسین پور با بیان اینکه واحدهای صنفی عرضه کننده کالای ضروری و اساسی باید با رعایت پروتکل های بهداشتی به فعالیت خود ادامه دهند، گفت: صنوفی که این امر را رعایت نکنند، مطابق قانون با آنها برخورد می شود.

کد خبر: ۱۰٬۵۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha