۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳
سهم تولید در حوزه صنایع دستی استان اردبیل ارتقاء می یابد
در راستای تحقق شعار جهش تولید؛

سهم تولید در حوزه صنایع دستی استان اردبیل ارتقاء می یابد

اردبیل - مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: سهم تولید در حوزه صنایع دستی استان باید در سال جاری ارتقاء یابد و ما تمامی تلاش خود را برای تحقق این موضوع انجام خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار بازار، نادر فلاحی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در محل اداره کل میراث فرهنگی اردبیل از تدوین برنامه یک ساله جهت تحقق شعار سال تا هفته آینده خبر داد.
 
وی گفت: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری سال ۹۹ با عنوان «جهش تولید» و تاکیدات رییس جمهور برای ایجاد تحرک در حوزه اقتصادی در کشور، اداره کل میراث فرهنگی اردبیل، در راستای ماموریت های ذاتی خود طبق این برنامه ریزی عمل خواهد کرد.
 
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل افزود: سیاست های اقتصادی کلان کشور در یک سال گذشته در راستای ایجاد تولید بود اما تاکید به جای رهبر معظم انقلاب باعث تشدید و مثمرثمر بودن فعالیت‌های قبلی خواهد شد.
 
فلاحی گفت: جذب سرمایه گذار، ایجاد اشتغال و حفظ و صیانت از بناهای تاریخی بر مبنای تحقق شعار اردبیل ۱۴۰۰ بر قله گردشگری کشور و همچنین به تفکیک شهرستان ها خواهد بود.
 
وی بیان کرد: سهم تولید در حوزه صنایع دستی استان باید در سال جاری ارتقاء یابد و ما تمامی تلاش خود را برای تحقق این موضوع انجام خواهیم داد.

کد خبر: ۱۰٬۵۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha