۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲
بهترین آژانس مشاوره دیجیتال مارکتینگ در تهران

بهترین آژانس مشاوره دیجیتال مارکتینگ در تهران

امروزه در دورانی هستیم که شاهد بوجود آمدن انواع استارت آپ‌های مختلف با هدف‌های متفاوتی خواهیم بود، استارت‌آپ هایی که برای شروع کار خود و همچنین موفقیت به استراتژی مارکتینگ قوی و فکر شده نیازمند هستند.

به گزارش بازار، امروزه در دورانی هستیم که شاهد بوجود آمدن انواع استارت آپ‌های مختلف با هدف‌های متفاوتی خواهیم بود، استارت‌آپ هایی که برای شروع کار خود و همچنین موفقیت به استراتژی مارکتینگ قوی و فکر شده نیازمند هستند. دیجیتال مارکتینگ واژه‌ای شاید در نگاه اول ساده به نظر برسد، اما دارای زیر شاخه‌های بسیار زیاد، متفاوت و پیچیده‌ای می‌باشد که برای یادگیری آن وقت زیادی مورد نیاز است. اما حرفه‌ای شدن در آن به این سادگی‌ها ممکن نیست. بازار مارکتینگ دیجیتال وسعت بسیار زیادی دارد و انتقالات مالی بسیار عظیمی را در هر روز و ماه تجربه می‌کند که نشان دهنده‌ی حجم بالای خواستار و مخاطبان این جامعه می‌باشد. اگر شما نیز بتوانید با ارائه‌ی نیازهای اصلی عموم دست به ایجاد استارتاپی بزنید، می‌توانید سهمی هرچند کوچک از این بازار بزرگ داشته باشید. اگر که به دیجیتال مارکتینگ علاقه‌مند هستید و یا نیازمند فردی برای انجام امور دیجیتال خود هستید در ادامه‌ی مطلب با ما همراه باشید تا به شما بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ را نیز معرفی کنیم.
همانطور که گفتیم امروزه پیشرفت روز افزون و استفاده‌ی زیاد عموم از اینترنت باعث رونق فراوان بازار دیجیتال شده است، تا جایی که بیشتر تبلیغات از این طریق انجام می‌شود و دیگر تبلیغات حضوری معنایی ندارد. اما دیجیتال مارکتینگ بخش‌های مختلفی دارد که هر کدام اهمیت زیادی دارند و باید به اندازه‌ی کافی در استفاده و بهینه سازی آن توجه شود.

سئو

واژه‌ی سئو در اصلی به معنای بهینه سایت اجزای وبسایت برای موتورهای جست و جو می‌باشد که تمرکز اصلی ما در این بحث موتور جست و جوی گوگل است. این واژه به انگلیسی به شکل Search Engine Optimization شناخته می‌شود و یکی از مهم‌ترین و پایه ترین شاخه‌های دیجیتال مارکتینگ می‌باشد. در اصل مبحث سئو فعالیت‌ها و اقداماتی است که با انجام آن‌ها روی یک وبسایت مشخص می‌توان رتبه و ارزش سایت را در کلمات کلیدی بخصوصی در موتور جست و جوی مورد نظر بالا برد و ورودی وبسایت را افزایش داد. افزایش ورودی و ارتقاء رتبه‌ی کلمات به صفحات اول باعث بازدید بیشتر و در نتیجه فروش بیشتر محصولات یا ارائه‌ی بهتر خدمات می‌شود. در واقع بعد از طراحی سایت اگر سئو انجام نشود و در صفحه اول قرار نگیرید ورودی زیادی نخواهید داشت، به همین علت است که سئو اهمیت بسیار زیادی دارد.

بهترین آژانس مشاوره دیجیتال مارکتینگ در تهران


ایمیل مارکتینگ


شاید فکر کنید تبلیغات و اطلاع رسانی از طریق ایمیل چندان موثر نیست و مردم به ایمیل‌های خود توجهی نمی‌کنند. اما این تصور اشتباه است. اگر ایمیل مارکتینگ به درستی انجام شود با توجه به اینکه هزینه بالایی ندارد می‌تواند بسیار موثر باشد. البته مخاطب هدف نیز بسیار مهم است. شما باید با توجه به مخاطبان خود یک کمپین ایمیل مارکتینگ مناسب داشته باشید.


تبلیغات دیجیتال


تبلیغات دیجیتال و اینترنتی انواع مختلفی دارد که بسته به نوع کسب و کار متفاوت می‌باشد. البته هدف اصلی بیشتر مارکتینگ و تبلیغات‌های جذب مشتری، برندینگ، افزایش فروش یا ارائه خدمات می‌باشد. یکی از مهمترین مزیت‌های تبلیغات اینترنتی نسبت به سنتی این است که دارای هزینه کمتری است و در عین حال نتایج بسیار بهتری به همراه دارد. زیرا تبلیغات شما نه در یک شهر و یک محل خاص بلکه در کل کشور به نمایش درخواهد آمد و افراد بیشتری تبلیغ را خواهند دید. تبلیغات اینترنتی انواع مختلفی دارد و مرسوم ترین آن‌ها را می‌توان ریپورتاژ، تبلیغات با استفاده از بنر، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی یا تبلیغات در ابتدای ویدئوهای آپارات دانست.

بهترین آژانس مشاوره دیجیتال مارکتینگ در تهران


بازاریابی محتوا


یکی دیگر از موارد مارکتینگ بازاریابی با استفاده از محتوا می‌باشد، در این نوع از بازاریابی هدف اصلی ارائه‌ی مطلب و اطلاعات مفید و ارزشمند به مخاطب است تا بتوان آن را کم کم ترغیب به ماندن در سایت و در مراحل بعدی اقدام به خرید یا درخواست خدمات کرد. البته روش‌های دیگری نیز وجود دارد که برای مثال می‌توانید با استفاده از جذب مخاطب و ورودی در وبسایت خود به صورت مستمر و در طولانی مدت ارزش وبسایت خود را بالا ببرید و با استفاده از تبلیغات درآمدی ثابت در ماه داشته باشید. همچنین قابل توجه است که تولید محتوای با کیفیت از نظر موتورهای جست و جوی مختلف به خصوص گوگل ارزش بسیار بالایی دارد و باعث می‌شود وبسایت شما به سرعت و پایدار پیشرفت داشته باشد.


سوشال مارکتینگ


سوشال مارکتینگ در واژه به معنی مارکتینگ در شبکه‌های اجتماعی است. نکته‌ای که در آغاز ساده به نظر می‌رسد اما وقته به عمق آن ورود می‌کنید متوجه وجود تعداد زیادی مسنجر و پیام رسان می‌شوید که هر کدام روش‌های خاص و مختلفی برای استفاده و تبلیغات در نظر دارند و شما برای بهترین بودن باید آن استانداردها را به صورت کامل رعایت کنید. امروزه شبکه‌های اجتماعی مختلف تبدیل به مهمترین مکان برای حضور عموم مردم شده‌اند و اگر شما بتوانید در هر یک از این شبکه‌ها تأثیری بر روی مخاطب خود داشته باشید موفق هستید. همچنین کار به صورت مجازی مزایای بسیار زیادی دارد که از کوچک ترین آن‌ها می‌توان به نبود نیاز به داشتن دفتر و پرداخت هزینه‌های اضافی اشاره کرد.

بهترین آژانس مشاوره دیجیتال مارکتینگ در تهران


آنالیز داده‌ها


اگر که همه‌ی موارد گفته شده را انجام دهید اما از اطلاعات و دیتای خود بررسی و آنالیز تهیه کنید موفق نخواهید شد. شما باید همواره و به صورت مستمر از پیشرفت‌ها، موفقیت و مشکلات خود گزارش داشته باشید و همواره علل و دلایل اتفاقات محور کار خود را به صورت حرفه‌ای بررسی کنید تا بتوانید هر روز در زمینه‌ی مورد نظر پیشرفت کنید. برای این کار ابزارهایی وجود دارند که از نیازهای اصلی یک دیجیتال مارکتر می‌باشند. از آن‌ها می‌توان به سرچ کنسول، گوگل آنالیتیکس، گوگل ادز اشاره کرد.  

شما می توانید برای سفارش طراحی سایت فروشگاهی و خدمات بازاریابی اینترنتی با آژانس دیجیتال مارکتینگ اینتن ارتباط بگیرید.

کد خبر: ۱۰۴٬۲۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha