۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱
توقف فروش محصولات مرسدس بنز در آمریکا
زنجیره تامین برای ستاره آلمانی مشکل ایجاد کرد

توقف فروش محصولات مرسدس بنز در آمریکا

بر اساس گزارشات، گروه خودروسازی مرسدس بنز فروش برخی از محصولات خود را به دلیل ایجاد چالش در زنجیره تامین جهانی برای بازار آمریکا به طور موقت، متوقف می کند.

بازار؛ گروه خودرو: در سال ۲۰۲۲ رقابت خودروسازان به ویژه محصول مرسدس بنز بیش از گذشته خواهد بود و این موضوع در خودروهای با حجم موتور بالا بیشتر است. با این حال به نظر می‌رسد که همچنان در بازارهای جهانی خودروهای با تعداد سیلندر بیشتر مشتری فراوانی دارد.

براساس گزارش‌های منتشر شده، همه خودروهای مرسدس بنز با پیشرانه هشت سیلندر وی شکل AMG در سال ۲۰۲۲ در بازار آمریکا به فروش نمی‌رسد. این خودروساز آلمانی دلیل این موضوع را چالش در زنجیره تامین جهانی و محدودیت عرضه لوازم یدکی عنوان کرده است.

این عدم فروش برای محصولات مرسدس بنز شامل: AMG C۶۳، AMG GLC ۶۳، AMG E۶۳، GLE ۵۸۰، AMG GLE ۶۳، AMG GLS ۶۳، GLS۶۰۰ Maybach، G۵۵۰ و AMG G۶۳ است. آنطور که به نظر می‌رسد فقط دو مدل S۵۸۰ و میباخ S۵۸۰ مشمول این موضوع نشده و اجازه فروش در بازارهای آمریکا را دارند.

نماینده مرسدس بنز در بازار آمریکا، اعلام کرد که به دلیل رعایت الزامات و استانداردهای جهانی، چالش زنجیره تامین و عوامل دیگر که ناشی از مشکلات زنجیره تامین جهانی است، سبد محصولات ارائه شده در بازار آمریکا محدود خواهد شد. این نماینده عنوان کرد که این بازار برای ما اولویت داشته و به محض بهبود شرایط فروش محصولات متوقف شده را از سرخواهیم گرفت.

با این حال می‌توان گفت تا زمانی که گروه خودروسازی مرسدس بنز این موضوع را تایید رسمی نکند، توقف فروش می‌توان صرفا یک شایعه تلقی شود.

مهم‌ترین بحث در فروش محصولات این خودروساز، عرضه خودرو ۸ سیلندر با آرایش وی شکل است. هرچند که این حالت موقتی خواهد بود، اما مدل ای ام جی سی ۶۳ با مجهز شدن به قوای هیبریدی و کاهش تعداد سیلندر مجهز خواهد شد. در این صورت بازار هدف این محصول نسبت به گذشته بیشتر خواهد شد.

کد خبر: ۱۰۳٬۲۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha