۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۲
اتاق بازرگانی یاسوج به پویش فعالان اقتصادی برای مقابله با کرونا پیوست
رئیس اتاق بازرگانی یاسوج در گفتگو با بازار:

اتاق بازرگانی یاسوج به پویش فعالان اقتصادی برای مقابله با کرونا پیوست

یاسوج- رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: اتاق بازرگانی یاسوج، صنایع، معادن و جهاد کشاورزی یاسوج به پویش فعالان اقتصادی برای مقابله با بحران شیوع ویروس کرونا پیوستند.

جبار کیانی پور درگفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج به کمپین «نفس» پیوسته است، افزود: این کمپین، با مشارکت اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی و برخی از تشکل های اقتصادی فعال عضو این نهاد فعالیت می کند.

کیانی پور افزود: این کمپین ارتباط سازمان یافته ای را با مجامع مدنی بخش خصوصی ایجاد و حمایت آنها با هدف جلوگیری از موازی کاری، وحدت کلام و رویه در اطلاع رسانی و دستورالعملهای برای مبارزه با کرونا را جلب می کند.

وی جذب کمک های مادی فعالان این بخش از طریق تشکل ها و انجمن ها برای ایجاد یک حرکت مدنی در زنجیره تامین و تولید مایحتاج بهداشتی و پیشگیری را از فعالیتهای این کمپین عنوان کرد و گفت: با توجه به برخی محرومیت ها و کمبودها در استان، تجهیزات مورد نیاز کادرهای درمانی استان و همچنین اقشار ضعیف جامعه که توانایی خرید اقلام مورد نیاز برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا را ندارند، خریداری و توزیع شد.

کیانی پور «دستگاه‌های مانیتور علائم حیاتی B۹البرز»، «پایه دستگاه مانیتور علائم حیاتی»، «اکسی متر»، «لباس پرستاری ویژه کادر درمان و پرستاران»، «دستکش معاینه لاتکس»، «دستکش جراحی لاتکس»، «ماسک ایزوله ویژه کادر درمان»، «ژل ۵۰۰ و ۲۰۰ سی سی ضدعفونی دست»، «اسپری الکل» و «مایع ضدعفونی»، را از جمله کالاهای تامین شده عنوان کرد.

وی افزود: در راستای مقابله با این ویروس، برای بیمارستان امام خمینی دهدشت، ۲۰  دست لباس ایزوله بخش برای پرستاران در بخش مبارزه با کرونا، دو هزار دستکش لاتکس پزشکی، ۲۵ ماسک ویژه کادر درمانی و  مایع ضدعفونی تهیه شد.

کیانی پور اظهار داشت: برای مرکز بهداشت شهرستان بهمئی دو دست لباس ایزوله ویژه بخش پرستاران، یک هزار دستکش لاتکس پزشکی، پنج عدد ماسک ایزوله ویژه کادر درمان و ۴۰۰ عدد ژل، مایع ضدعفونی و اسپری الکلی تهیه شد.

وی افزود: همچنین برای مرکز بهداشت شهرستان چرام دو دست لباس ایزوله ویژه بخش پرستاران، یکهزار عدد دستکش لاتکس پزشکی، پنج ماسک ایزوله ویژه کادر درمان و۴۰۰ عدد ژل، مایع ضدعفونی و اسپری الکلی تهیه و توزیع شد.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج با بیان اینکه برای مرکز بهداشت شهرستان لنده نیز یک هزار دستکش لاتکس پزشکی ارسال شد، گفت: همچنین برای این مرکز پنج ماسک ایزوله ویژه کادر درمان و ۴۰۰ عدد ژل، مایع ضدعفونی و اسپری الکلی ارسال شد.

کیانی پور اظهار داشت: برای موسسه خیریه بیماران سرطانی و مرکز MRI شهر یاسوج نیز ۱۵۰ عدد ژل، مایع ضدعفونی و اسپری الکلی ارسال شد.

وی ارسال یک هزار پک بهداشتی ضدعفونی کننده برای توزیع در روستاهای محروم شهرستانهای مختلف استان را از دیگر فعالیتهای انجام شده عنوان کرد.

کیانی پور افزود: با توجه به لزوم اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا و عدم دسترسی و توانایی بخشی از اقشار کم درآمد استان به اقلام بهداشتی برای پیشگیری از ویروس کرونا، ۵۰ میلیون تومان برای تهیه اقلام بهداشتی شامل ژل ضدعفونی، مایع ضدعفونی، ماسک و دستکش برای مبارزه با ویروس کرونا در سطح استان میان خانواده‌های کم بضاعت و نیازمند اختصاص یافت.

وی تصریح کرد: این امر با هماهنگی های انجام شده با دانشگاه علوم پزشکی و استانداری کهگیلویه و بویراحمد انجام و افراد نیازمند شناسایی و اقلام بهداشتی میان آن ها توزیع شد.

کد خبر: ۱۰٬۲۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha