۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸
پیشرفت ۶۵ درصدی خط انتقال سد باغان
مدیر عامل آب منطقه‌ای استان بوشهر خبر داد:

پیشرفت ۶۵ درصدی خط انتقال سد باغان

بوشهر- محمدی مدیر عامل آب منطقه‌ای استان بوشهر از پیشرفت ۶۵ درصدی خط انتقال سد باغان خبر داد.

علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: تامین آب شرب و همچنین آب مورد نیاز کشاورزی مردم در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان مورد توجه و تاکید مدیریت ارشد استان و مدیران آب استان قرار دارد و در این راستا از تمام ظرفیت و توان موجود بهره می‌گیریم.

وی افزود: احداث همزمان چندین سد در استان از جمله سدهای خاییز و اخند و سد باغان و سد دالکی از اقدامات موثر حوزه آب استان است و اکنون تمام پروژه‌های سدسازی استان فعال هستند و با تامین اعتبارات مورد نیاز در مدار قرار می‌گیرند.

مدیر عامل آب منطقه‌ای استان بوشهر خاطر نشان کرد: به صورت مکرر و مرتب از پروژه‌های سدسازی بازدید داریم و امروز با همراهی استاندار و مدیران ارشد استان و شهرستان جم از سد بزرگ باغان بازدید کردیم و مشکلات و موانع موجود را رصد و بررسی و برای رفع موانع و دغدغه‌ها، برنامه‌ریزی شد.

محمدی در ارتباط با مشخصات سد باغان گفت: این سد دارای ارتفاع ۵۸ متر و طول تاج ۳۱۰ متر و عرض ۸ متر است که میزان ذخیره آب پشت سد نیز ۳۲ میلیون متر مکعب است.

مدیر عامل آب منطقه‌ای استان بوشهر از پیشرفت ۶۵ درصدی خط انتقال سد باغان خبر داد و ابراز داشت: خط انتقال سد باغان بیش از ۲۷ کیلومتر طول دارد و اکنون بیش از ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل آن از تمام ظرفیت موجود استفاده می‌شود.

کد خبر: ۹۹٬۴۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha