۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
ب‌ام و سری ۷ در جدال با زیبایی
طراحی خودروهای آلمانی به کجا می‌رود؟

ب‌ام و سری ۷ در جدال با زیبایی

به تازگی تصاویری دیجیتالی از ب ام و سری ۷ جدید منتشر شده که نشان از طراحی اغراق شده دارد، این طرح دیجیتالی سبب انتقاد فراوان طراحان شده است.

بازار؛ گروه خودرو: در پایان سال میلادی گذشته تصاویر بسیاری از نسل جدید سدان فول‌سایز لوکس باواریایی‌ها منتشر شد. اما طی روزهای گذشته تصاویری از نسل جدید سری۷ در فضای مجازی منتشر شده که به احتمال زیاد به نسخه تولیدی این سدان فول سایز لوکس نزدیک باشد.

 این تصاویر رندر دیجیتالی از چهره و استایل کلی نسل آینده ب‌ام‌و سری۷ است. در نسل جدید از المان‌های استفاده شده که با جلوپنجره به شدت اغراق شده و بزرگ و چراغ‌های باریک نواری نشان می‌دهد که تغییر گستردهی در طراحی محصولات باواریایی در جریان است.

 بسیاری از کارشناسان این رندر دیجیتالی را مورد بحث و نقد قرار داده‌اند. تا جای که مجله اتومبیل نسل جدید سری۷ را غیرقابل فهم‌ترین سدان جهان توصیف می‌کند. از نقدهای منتقدان و کارشناسان که بگذریم، هر چه که باشد تغییرات گستردهی برای زبان جدید طراحی ب‌ام‌و در حال اتفاق است.

هرچند که نمی‌توان گفت که تصاویر رندر دیجیتالی اخیر این خودرو کاملا منطبق بر واقعیت ترسیم شده باشد، اما به طور قطع نسخه جدید سری۷ استایلی به شدت جنجالی و بحث برانگیز خواهد داشت.

کد خبر: ۹۹٬۳۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha