۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
عملیات احداث واحدهای کارگاهی ناحیه صنعتی ظریفان در  زنجان آغاز شد
با حضور معاون امور صنایع وزارت صمت؛

عملیات احداث واحدهای کارگاهی ناحیه صنعتی ظریفان در زنجان آغاز شد

زنجان- با حضور معاون امور صنایع وزارت صنعت،معدن و تجارت و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران عملیات احداث واحدهای کارگاهی ناحیه صنعتی ظریفان در استان زنجان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار بازار، صبح  چهارشنبه با حضور معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت به زنجان ناحیه صنعتی ظریفان و عملیات احداث واحدهای کارگاهی این ناحیه صنعتی در استان کلنگ زنی شد. 

تعداد واحدهای این ناحیه صنعتی ۱۰۳ واحد می باشد که هم اکنون عملیات اجرایی ۲۷ واحد با سرمایه گذاری پیش بینی شده ۲۰۰ میلیارد ریال آغاز شد و تمام زیر ساخت های لازم از جمله آب،برق ،گاز و مخابرات در این ناحیه صنعتی تامین شده است.

همچنین بعد از مراسم کلنگ زنی مهدی صادقی نیارکی از شرکت جی تی آی پارس که طی روز های اخیر توسط ریاست جمهوری افتتاح شده بود، بازدید کرد. 

این شرکت با تولید انواع توتون و تنباکو فرآوری شده زمینه اشتغال ۱۰۰ نفر را در شهرستان سلطانیه فراهم  کرده و سرمایه گذاری صورت گرفته برای این واحد که به عنوان طرح توسعه شرکت جی تی آی پارسیان  است بالغ بر هفت هزار میلیارد ریال می باشد و راه اندازی این واحد و انتقال دانش فنی فرآوری توتون ۱۴ میلیون دلار برای استان ارز آوری به دنبال دارد. 

کد خبر: ۹۸٬۸۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha