۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱
۲۸ واحد تولیدی تعطیل در زنجان فعال شد
استاندار زنجان:

۲۸ واحد تولیدی تعطیل در زنجان فعال شد

زنجان- استاندار زنجان گفت: طی سال گذشته ۲۸ واحد تولیدی تعطیل در این استان وارد چرخه تولید شد. 

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی ظهر یکشنبه در جلسه کار گروه اشتغال و توسعه در محل استانداری زنجان گفت: باید مدیران دستگاه‌های اجرایی اقدامات اقتصادی و کارهایی که انجام شده را به مردم گزارش دهند.

وی اظهار کرد: باید گزارش اقتصادی به مردم داده شده و در جریان کارها قرار بگیرند چرا که طی چند سال گذشته اقدامات خوبی در بخش های مختلف در استان انجام شده ولی به خوبی اطلاع رسانی نشده است. 

استاندار زنجان با بیان اینکه  طی سال گذشته سرمایه گذاری صنعتی خوبی در استان زنجان محقق شد، گفت: طی این بازه زمانی ۲۸ واحد تولیدی تعطیل وارد چرخه تولید شد. 

حقیقی تاکید کرد: طی سال گذشته واحد تولیدی و صنعتی در استان زنجان به علت مشکلات اقتصادی و کرونا تعطیل نشد. 

وی بر لزوم فعال شدن کارگروه‌های اقتصادی در استان زنجان تاکید کرد و ابراز داشت: باید این کارگروه‌ها از نظرات و دیدگاه‌های یگدیگر استفاده کنند.

استاندار زنجان ابراز داشت: از سال ۸۲ قرار بود پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان و  قزوین اجرا شود ولی کسی کاری نکرده بود اما امروز این پروژه بیش از ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. 

حقیقی گفت: در این ۴۲ سال جمعیت کشور ۲.۴ برابر شده ولی امکاناتی که نظام در کشور ایجاد کرده خیلی بیشتر است و باید به مردم اطلاع رسانی شود.

وی تصریح کرد: عدم ارتباط با ذینفعان مشکل ساز است و  اگر مدیران با ذینفعان ارتباط نداشته باشند، حرف ها و آمارها به صورت درست منتقل نمی شود. 

استاندار زنجان به رفع سیلوی زرین آباد در شهرستان خدابنده اشاره کرد و افزود: باید مشکل این سیلو حل شود. 

کد خبر: ۹۷٬۰۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha