۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶
۳.۷ میلیون تن کالا در بندر امیرآباد تبادل شده است
مدیر منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد:

۳.۷ میلیون تن کالا در بندر امیرآباد تبادل شده است

ساری - مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد گفت: در سال جاری بیش از سه میلیون و ۷۹۳ هزار تن کالا در بزرگترین بندر شمال تخلیه و بارگیری شده است.

به گزارش بازار، به نقل از منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد، سیاوش رضوانی با بیان اینکه برای دومین سال پیاپی، بندرامیرآباد در میزان تخلیه و بارگیری کالا رکورد تازه ای را به ثبت رسانده است، گفت: این میزان در بندرامیرآباد از آغاز سال جاری تا کنون بیش از سه میلیون و ۷۹۳ هزار تن کالا رسیده است.

وی با اشاره به اینکه بندرامیرآباد در سال های اخیر از روند رو به رشدی در تمامی بخش های بندری اعم از تخلیه و بارگیری کالا، میزان تردد شناورها و کالاهای اساسی برخوردار بوده است، اظهار داشت: با ورود بیش از ۹۴۰ فروند شناور به بندر امیرآباد، سهم تخلیه و بارگیری کالا از آغاز سال ۹۸ تاکنون  به ترتیب ۸۱ و۱۹ درصد بوده است.

مدیر بندرامیرآباد در پایان با اشاره به تنوع کالاها در این بندر و نقش و جایگاه آن در بین بنادر و شمال کشور و همچنین تسریع و تسهیل در تخلیه کالای اساسی، گفت: این بندر توانسته رکورد تخلیه کالاهای اساسی را با سهم ۷۸ درصد از میزان کل تخلیه و بارگیری به این قبیل کالاها اختصاص دهد.

کد خبر: ۹٬۶۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha