۱۱ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸
ابلاغ پیام قدردانی رئیس مجلس به کارکنان صنعت نفت
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس خبر داد

ابلاغ پیام قدردانی رئیس مجلس به کارکنان صنعت نفت

جمعی از نمایندگان کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در بازدید از منطقه عملیاتی خارک، پیام قدردانی رئیس مجلس از تلاش کارکنان صنعت نفت را ابلاغ کردند.

به گزارش بازار به نقل از شانا، مصطفی نخعی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی روز گذشته(پنجشنبه) پس از بازدید از منطقه عملیاتی خارک که به اتفاق رئیس و یکی دیگر از اعضای این کمیسیون به میزبانی شرکت پایانه‌های نفتی ایران انجام شد، اعلام کرد: در این سفر، پیام خسته نباشید و خداقوت ریاست مجلس شورای اسلامی را به کارکنان زحمتکش صنعت نفت در این منطقه عملیاتی ابلاغ کردیم و درباره اقدام‌هایی که کمیسیون برنامه‌ریزی کرده است، توضیحاتی ارائه دادیم.

وی با بیان اینکه به همت پرسنل صنعت نفت، فعالیت‌های عملیاتی صنعت نفت در منطقه خارک به صورت عادی و مطلوب در جریان است، افزود: فعالیت‌های صنعت نفت در منطقه عملیاتی خارک از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است و این منطقه، همانطور که در جنگ تحمیلی آماج حملات دشمن بوده است، در جنگ اقتصادی سال‌های اخیر کشور نیز نقش بسزایی در پیشبرد اهداف صنعت ایفا کرده است.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس عنوان کرد: کارکنان و مهندسان عزیز صنعت نفت که در جریان جنگ تحمیلی اجازه توقف فعالیت‌ها را ندادند، این بار هم خوش درخشیدند و فعالیت‌های عملیاتی را در اوج تحریم‌های وحشتناک کشور به بهترین نحو پیگیری کرده‌اند.

نخعی گفت: تلاش می‌کنیم دیدگاه‌ها و پیشنهادها کارکنان به‌صورت مستمر به تصمیم‌گیران منتقل شود تا کارکنان بتوانند با دغدغه‌های کمتر و آسودگی بیشتر فعالیت‌های خود را دنبال کنند.

وی به سختی‌های کاری کارکنان صنعت نفت از جمله شرایط آب و هوایی، آلودگی‌های محیطی، دوری از خانواده و ... اشاره و خاطرنشان کرد: کار عملیاتی در صنعت نفت بسیار سخت و طاقت‌فرسا است و درک این شرایط، شاید بدون حضور در مناطق عملیاتی به راحتی ممکن نباشد.

کد خبر: ۹۶٬۶۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha